نتایج مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی استان تهران اعلام شد


نتایج مسابقات کیک بوکسینگ انتخابی استان تهران اعلام شد

تهران- ایرنا- مسابقات انتخابی کیک بوکسینگ استان تهران با معرفی نفرات برتر در سالن شهید معتمدی(کارگران) تهران به کار خود پایان داد.

به گزارش شامگاه جمعه ایرنا، رقابتهای کیک بوکسینگ انتخابی تیم منتخب هیات انجمن‌ ورزشهای رزمی استان تهران به مدت ۲ روز(۱۳ و ۱۴ آبان ماه) در مجموعه ورزشی سه هزار نفری شهید معتمدی با شرکت ۱۶۰ رزمی کار در قالب ۲۰ تیم با مجوز ستاد کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم همایون خرم نایب رئیس فدراسیون انجمن های رزمی و مرتضی اصغری رئیس هیات رزمی استان تهران احکام و مدال های ورزشکاران را اهدا کردند.

شایان ذکر است نفرات برتر اوزان ۹ گانه تهران در قالب ۲ تیم تهران الف و ب برای مسابقات انتخابی تیم ملی که در آذرماه در شهر ماهشهر استان خوزستان برگزار می شود اعزام خواهند شد.

براین اساس در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم به ترتیب فرشاد عابدینی، پیام دریکوند و رضا محمودیان قواجه قبة و در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم نیز داود بابایی، محمدرضا نتاج و پوریا ولی جایگاه اول تا سوم را به دست آوردند.

همچنین در وزن منفی ۶۵ کیلوگرم علی اصغر قدرتی، مجتبی ابراهیمی و علی ماستری فرهانی و در وزن منفی ۷۰ کیلوگرم علیرضا عباس جودکی، سعید اردکانی و بردیا شمس آبادی و در وزن منفی ۷۵ کیلو گرم به ترتیب محمد مهدی قدیم، نیما ارجمند و محمدصابر فتحی زاده جایگاه برتر را از آن خود کردند.

به گزارش ایرنا، منصور حیدری، حسام احمدوند و علیرضا کیان نژاد در وزن منفی ۸۰ کیلوگرم، مرتضی عباسی تبریزی، جواد دشنگی و ایوب آبکوتی در وزن منفی ۸۵ کیلوگرم و امید پیراهنی، علیرضا مهدیون و وحید زارعی در وزن منفی ۹۰ کیلوگرم جایگاه اول تا سوم و در وزن مثبت ۹۰ نیز امیر فتح الهی، مهدی کیماسی و ابوالفضل فتحی جایگاه برتر را برای انتخابی استان بدست آوردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوکس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)