اجرای طرح ملی فهما گامی در جهت تقویت نسل انقلابی و مسجدی است


 اجرای طرح ملی فهما گامی در جهت تقویت نسل انقلابی و مسجدی است

حجت الاسلام امیدی با اشاره به اینکه رویداد ملی فهما زمینه ساز شکوفایی استعدادهای بچه های مسجدی است، گفت: اجرای این طرح در تقویت نسل انقلابی و مسجدی نقش مهمی دارد.

حجت الاسلام «حسین امیدی»، در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه کانون های مسجد استان فارس طرح پیوند میان «مسجد، خانه و مدرسه» را دنبال می کنند، اظهار کرد: رویداد ملی فهما و زیست بوم بچه های مسجد به خوبی می تواند این ظرفیت را برای تقویت نسل جوان انقلابی مسجدی فراهم کند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان فارس افزود: رویداد ملی فهما این ویژگی را نیز دارد که هر کس هر استعدادی در هر زمینه ای دارد را شکوفا کند و همین موضوع موجب استقبال حداکثری مسجدی ها از رویداد ملی فهما شده است.

وی اضافه کرد: اگر می خواهیم حضور نسل جوان را در مساجد بیشتر ببینیم باید از رویدادهایی همچون رویداد ملی فهما به توان مردم و زیست بوم بچه های مسجد را بیشتر و به صورت متنوع تر استفاده کنیم که الحمدالله تاکنون در این زمینه موفقیت های خوبی حاصل شده است.

حجت الاسلام امیدی ادامه داد: اطلاع رسانی از طرح ملی رویداد ملی فهما سال ۱۴۰۰ و زیست بوم بچه های مسجد به خانواده ها یکی از رویکردهای ستاد فهمای استان فارس است، زیرا که هر چقدر خانواده ها از این ظرفیت بیشتر مطلع شوند، انگیزه و رغبت بیشتری برای فرستادن فرزندان شان به کانون های فرهنگی هنری مساجد خواهند داشت.

مدیر ستاد فهمای استان فارس اظهار کرد: آنچه که ما در ادامه مسیر رویداد ملی فهما و کلیت کانون های فرهنگی هنری مساجد باید انجام دهیم، این است که تبلیغات بیشتر و بهتری داشته باشیم چرا که به نظر می رسد هنوز برخی از خانواده ها از این موضوع اطلاع ندارند که مساجد امروز صرفا محلی برای خواندن نمازها و دعاها نیستند و بلکه فعالیت های بسیار متنوع فرهنگی، هنری، آموزشی و علمی نیز در آنها انجام می گیرد.

پایان پیام/397

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر