مسابقه ساخت کاردستی با مواد بازیافتی برگزار شد 


مسابقه ساخت کاردستی با مواد بازیافتی برگزار شد 

محبوبه جبالبارزی گفت: در راستای اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه و به منظور افزایش خلاقیت دانش آموزان، مسابقه ساخت کاردستی با مواد بازیافتی برگزار شد.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، از اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه ذیل رواق دانش خبر داد و گفت: در سومین رویداد ملی فهما به منظور جذب دانش آموزان و فراهم شدن زمینه انس بیشتر آنها با مسجد، تفاهم نامه همکاری با دبستان پسرانه سردار دلها منعقد شده است.


مدیر کانون فهمای امام صادق (ع) عنبرآباد افزود: بر همین اساس و به منظور افزایش خلاقیت دانش آموزان، مسابقه ساخت کاردستی با مواد بازیافتی برگزار شد.


وی بیان کرد: در این مسابقه در رقابتی سالم و مهیج دانش آموزان با استفاده از مواد زائد و دور ریختنی، کاردستی های زیبایی را درست کردند.


جبالبارزی ابراز کرد: هدف از اجرای مسابقه کاردستی با مواد بازیافتی، افزایش خلاقیت دانش آموزان، آشنایی با مواد بازیافتی و استفاده بهینه از آنها، ارتقای سطح فرهنگ بازیافت، کاهش تولید زباله و همچنین حفاظت از محیط زیست بود.


مدیر کانون فهمای امام صادق (ع) عنبرآباد اظهار کرد: به ۳ نفر از دانش آموزان این مدرسه که توانسته اند با مهارت بیشتری با مواد بازیافتی، کار دستی درست کنند، جوایزی اهدا شد.


وی در خاتمه یادآور شد: اجرای برنامه های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و هنری از دیگر مفاد تفاهم نامه همکاری کانون امام صادق (ع) با دبستان پسرانه سردار دلها است که ذیل طرح پیوند مسجد و مدرسه اجرا می شوند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403