تربیت هنرمندان انقلابی را دستور کار کانون‌های مساجد قرار داده‌ایم


تربیت هنرمندان انقلابی را دستور کار کانون‌های مساجد قرار داده‌ایم

رئیس ستاد فهما در ارتباط زنده تصویری با خبر قرآنی اعلام کرد: فرهنگ و هنر متعلق به همه آحاد مردم و بهترین مکان برای عمومی‌سازی آن مسجد است. تربیت هنرمندان انقلابی را دستور کار کانون‌های فرهنگی هنری مساجد قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، گردهمایی مدیران ستادی و مدیران 31 استان ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور صبح امروز (چهارشنبه، 12 آبان) در محل باغ زیبا آغاز شد و هم اکنون در حال برگزاری است.

بنابر این گزارش، در حاشیه این نشست حجت الاسلام والمسلمین دکتر «حبیب‌رضا ارزانی»، رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در ارتباط زنده با خبر قرآنی شبکه قرآن و معارف سیما به تشریح اهداف این نشست پرداخت.

وی با بیان اینکه برنامه اصلی ما در کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور مردمی سازی فرهنگ و هنر است، اظهار کرد: امروز مدیران ستادی و استانی ستاد فهما را دور هم جمع کردیم تا راه های این رویکرد کلان و مردمی سازی فرهنگ و هنر را دنبال و بررسی کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر ارزانی تاکید کرد: فرهنگ و هنر مربوط به عده ای خاص نیست بلکه به آحاد مردم تعلق دارد. بحث مهم در ایران اسلامی آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ و هنر است که بهترین مکان برای این امر مساجد هستند.

وی در پایان این ارتباط زنده تصویری با خبر قرآنی، خاطرنشان کرد: در قالب کانون های فرهنگی هنری تربیت هنرمند انقلابی را در دستور کار خود قرار داده ایم و این نشست هم در این راستا در حال برگزاری است.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط