نمایشگاه گروهی عکس آزاد در ورامین افتتاح شد


نمایشگاه گروهی عکس آزاد در ورامین افتتاح شد

نمایشگاه عکس گروهی آزاد به همت هنرمندان جوان کانون عکس ورامین و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجتمع فنی تهران شعبه ورامین با حضور مسئولین شهرستان در فرهنگسرای رازی افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان طاهر طاهری رئیس اداره فرهنگ وارشاد شهرستان ورامین در مراسم افتتاح نمایشگاه گروهی عکس آزاد گفت: گالری فرهنگسرای رازی در راستای اهدف کلی اش که حمایت از هنرمندان جوان است و به منظور شناسایی استعدادهای جوان عکاسی، فراهم ساختن بستری برای ورود هنرمندان جوان به دنیای حرفه‌ای و تعامل با سایر هنرمندان هم رشته و کشف نگاه‌های نو و خلاقانه در این حوزه، به همت هنرمندان جوان کانون عکس ورامین و همکاری مجتمع فنی تهران شعبه ورامین و با حضور هنرمندان ، اعضای شورای اسلامی شهر ورامین و دیگر مسئولین شهرستان هشتم آبان ماه 1400 در فرهنگسرای رازی اقدام به افتتاح این نمایشگاه نمود.

وی در ادامه افزود :این نمایشگاه در قالب 30 عکس در سایز ۵۰*۷۰ با موضوع آزاد و نگاهی متفاوت تهیه شده است که آثار هنرمندان جوان شهرستان ورامین از جمله فهیمه جعفری، نگار حسینی، فاطمه کندری، زهرا کیا حسینی ،فائزه تاری ، عارفه تاجیک و پریسا فراتی از هنرجویان استاد علیرضا بختیاری مسئول کانون عکس شهرستان ورامین در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین در حضور هنرمندان عکاس شهرستان ورامین تصریح کرد: هنر عکاسی را می توان یکی از ابزارهای بشر برای تجلی آزادی و رهایی از وقایع ناگوار زمانه وصف نمود و توسعه جامعه بشری اکنون مدیون زحماتی عکاسانی است که سالها در بحبوحه جنگ و سرکوب توانسته اند در ایجاد پیوند میان جوامع تاثیر گذار عمل کنند.

طاهری در پایان با اشاره به ارزشمند بودن آثار این نمایشگاه در عرصه تخصصی هنر عکاسی ابراز امیدواری کرد این حرکت آغازی برای برگزاری نمایشگاه های های دیگر باشد.

گفتنی است نمایشگاه گروهی عکس آزاد از تاریخ 8 آبان ماه الی 12 آبان 1400 همه روزه از ساعت 9 الی 12 در نوبت صبح و از ساعت 13 الی 18 در نوبت عصر برای بازدید عموم دایر است.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان