معاون قوه قضاییه از کانون اصلاح و تربیت کرمان بازدید کرد


معاون قوه قضاییه از کانون اصلاح و تربیت کرمان بازدید کرد

معاون حقوقی و امور مجلس قوه قضاییه با همراهی رییس کل دادگستری استان کرمان، معاون اجتماعی و جمعی از مسئولان استانی از کانون اصلاح و تربیت کرمان (ماهان) بازدید کرد.

حجت الاسلام"نورالله قدرتی" در این بازدید گفت: امکانات موجود در کانون اصلاح و تربیت کرمان به نسبت سایر استان های کشور در وضعیت بسیار مطلوب و مناسبی قرار دارد.

وی در از کتابخانه کانون اصلاح و تربیت تاکید کرد: سوق دادن و ترغیب نوجوانان و جوانان حاضر در کانون اصلاح و تربیت به کتاب‌خوانی می تواند زمینه را برای پیشگیری از ارتکاب مجدد جرم و نیز بازسازی شخصیت اجتماعی آنها فراهم کند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان کرمان، قدرتی خطاب به مددجویان کانون اصلاح و تربیت ماهان تصریح کرد: از فرصت های موجود خود نهایت استفاده را کنید تا پس از آزادی بتوانید مسیر زندگی خود را عوض کنید زیرا هنوز جوان هستید و هر گونه تغییر در سبک و روش زندگی در جوانی بهتر از سایر دوره های زندگی ممکن است.

وی در ادامه بر استفاده از ظرفیت های انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه به منظور ایجاد زمینه ازادی مددجویان کانون اصلاح و تربیت تاکید کرد.

در جریان بازدید از کانون اصلاح و تربیت ضمن بازدید از خوابگاه های مددجویان کانون، از هواخوری، مرکز بازی و تفریح، مرکز بهداشت و درمان، باشگاه ورزشی، کارگاه های مشاوره ومددکاری و کارگاه کامپیوتر بازدید شد.

بررسی روند ارتباط الکترونیکی مددجویان این کانون با خانواده آنها (ملاقات برخط) نیز از دیگر بخش های این بازدید بود.

مسئولان قضایی استان و کشور در جریان این بازدید به صورت تلفنی و ویژه نسبت به بررسی و حل مشکلات مددجویان اقدام کردند و دستورات قضایی لازم برای حل مشکلات حقوقی و قضایی تعدادی از این مددجویان صادر شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تالاب‌ های چهارمحال‌ و بختیاری از جاذبه های گردشگری در نوروز + عکس