مرز از سمنان به جشنواره بین‌المللی هند رسید


 مرز  از سمنان به جشنواره بین‌المللی هند رسید

سمنان- ایرنا- فیلم کوتاه مرز به نویسندگی، تهیه کنندگی و کارگردانی روح الله فخرو و از تولیدات صدا و سیمای مرکز سمنان به جشنواره بین‌المللی دیورامای هند راه یافت.

به گزارش روز شنبه روابط عمومی صدا و سیمای مرکز سمنان، سومین دوره جشنواره بین المللی "دیوراما" از تاریخ ۲۷ آذر تا سوم دی ۱۴۰۰ در شهر دهلی برگزار می شود و شامل قسمت های فیلم بلند، کوتاه و مستند است که تا به حال بیش از ۲۰۰ فیلم بلند، کوتاه و مستند در حدود ۲۰ ژانر مختلف و ۳۰ زبان زنده دنیا را پوشش داده است.

کارگردان فیلم " مرز " تلاش کرده است با احترام به طبیعت، وجود آن را به عنوان وطن اصلی تمام انسان های زمین به تصویر بکشد. درنهایت این طبیعت است که با تمام زخمها، باقی می ماند و همچنان به حیات خود ادامه می دهد.

"مرز" اولین فیلم مستقل فخرو از تهیه کنندگان و کارگردانان صدا و سیمای مرکز سمنان است که در طبیعت بی‌نظیر و متنوع استان سمنان ساخته شده است و آثاری همچون فیلم های بلند داستانی سفر، عقیق، جاده لغزنده است، فیلم های کوتاه داستانی دل شب و بابای شکلاتی و همچنین مستندهای شیخ محمد، بابا آب داد، شناسنامه و باریجه و سریال قطعه گمشده را در کارنامه دارد.

عوامل فیلم مرز عبارتند از فیلمبردار: احد عاقلی با تشکر از مجید یزدانی، تدوین و جلوه های ویژه بصری: محمد پهلوان، بازیگران: بهرام رامه و حسن درویش، صدا بردار: سیدرضا حسینی نیا، طراح صحنه و لباس: مونا عزیز، طراح و سازنده سلاح جنگی: محسن رامه، صداگذار: پارسا مهدوی، جلوه های ویژه میدانی: عظیم محمدی، دستیار کارگردان: امیرحسین دیابی، گریم: الهام شهاب الملک، دستیاران تصویر: یوسف شهباز و یحیی سلیمی، دستیار صدابردار: محمد دیابی، دستیار صحنه و لباس: علی علاییان، موسیقی: پارسا مهدوی،عکاس: پیام کمندی، طراح پوستر: عرفان فیض، مدیر تولید: مجید نجم الدین، مدیر تدارکات: علی نوروزیان.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی