چه کسانی می‌توانند دز سوم واکسن کرونا تزریق کنند؟


چه کسانی می‌توانند دز سوم واکسن کرونا تزریق کنند؟

سخنگوی ستاد کرونای استان البرز گفت: در کنار کادر بهداشت و درمان، همه افراد با سن بالا و کسانی که دارای بیماری خاص و زمینه‌ای و در معرض خطر هستند ( فارغ از سن) می‌توانند با مراجعه به مراکز اعلام شده، نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

آفتاب‌‌نیوز :

مهرداد بابایی با اشاره به تغییر رنگ شهرستان کرج از نارنجی به زرد اظهار کرد: با این تغییر، به جز شهرستان طالقان که آبی است، سایر شهرستان‌های البرز زرد رنگ هستند.

وی ادامه داد: خوشبختانه شاهد ادامه سیر نزولی شیوع کرونا در استان هستیم و امیدواریم این روند با رعایت جدی‌تر پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان و ادامه فرایند تزریق واکسن، ادامه دار باشد.

این مسئول با اشاره به نکاتی در خصوص دز سوم واکسن کرونا توضیح داد: در کنار کادر بهداشت و درمان، همه افراد با سن بالا و کسانی که دارای بیماری خاص و زمینه‌ای و در معرض خطر هستند ( فارغ از سن) می‌توانند با مراجعه به مراکز اعلام شده، نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر هیچ محدودیتی در تزریق انواع واکسن نداریم و همه واکسن‌هایی که از قبل در مراکز عرضه می‌شدند در دسترس است و مراجعه کنندگان با حضور در مراکز تزریق می‌توانند بدون معطلی واکسن مورد نظر خود را دریافت کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط