جلد دوم مجموعه «سلام همسایه» با ترجمه‌ رامبد خانلری منتشر شد


جلد دوم مجموعه «سلام همسایه» با ترجمه‌ رامبد خانلری منتشر شد

جلد دوم مجموعه داستان «سلام همسایه» با عنوان «کابوس‌هایی در دل بیداری» به قلم کارلی آنه‌وست و با ترجمه‌ رامبد خانلری در 210 صفحه و دو نسخه‌ی الکترونیکی و کاغذی به همت نشر صاد منتشر شد.

جلد دوم مجموعه «سلام همسایه» با ترجمه‌ رامبد خانلری منتشر شد
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا) به نقل از روابط عمومی نشر صاد، کتاب «سلام همسایه؛ کابوس‌هایی در دل بیداری» دومین جلد از مجموعه کتاب «سلام همسایه» است. این کتاب و سایر جلدهای این مجموعه جزو پرفروش‌های آمازون هستند.

جلد اول این کتاب «سلام همسایه؛ خرت‌وپرت‌های گمشده» نام دارد. مجموعه «سلام همسایه» نوشته‌ کارلی آنه‌وست، براساس بازی مشهور «Hello Neighbor» است.

این رمان نوجوان با فضایی پرهیجان و گاهی ترسناک خواننده را به دنیای اتفاقات عجیب می‌برد.

داستان جلد دوم، درباره‌ی پسر نوجوانی است که نگرانِ گم‌شدن دو تن از دوستانش است و درصدد جمع‌آوری اطلاعاتی درباره‌ محل اختفای مفقودین است. او به مکان‌های مخلتفی از جمله؛ جنگل، خانه‌ی آقای پترسون و شهر بازی می‌رود و شواهد ریز و درشتی را به دست می‌آورد. او و دیگر دوستانش در پی گره‌گشایی معمای مفقودین هستند.

در بخشی از این کتاب می‌خوانیم:
«با چنان سرعتی می‌دوم که به‌سختی متوجه خراشیده‌شدن کف پایم با برگ‌های سوزنی کاج می‌شوم؛ هرچند که اصلاً مهم نیست. هرچیزی که در حال تعقیبم است، همین‌حالا دستش به من می‌رسد. می‌توانم صدای نفس‌هایش را بشنوم. حتّی صدای جیغ از سرِ خوش‌حالی‌اش را می‌شنوم که در گلویش گیر کرده تا بعد از به‌چنگ‌آوردن من بکشد.»

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌ کاغذی کتاب را با قیمت ۵۲ هزار تومان از سایت نشر صاد به نشانی Saadpub.ir تهیه کنند و نسخه‌ الکترونیکی اثر نیز با قیمت ۲۶ هزار تومان قابل دریافت از طاقچه است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه رسانه کودک

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟