واکنش جانی دپ به فالوورهای نجومی مهناز افشار + فیلم


واکنش جانی دپ به فالوورهای نجومی مهناز افشار + فیلم

رکنا: ویدیو باحال از واکنش جانی دپ بازیگر مشهور به کمتر بودن تعداد فالوورهایش در اینستاگرام از مهناز افشار را ببینید.

مهناز افشار بازیگر پرحاشیه ایرانی است . مهناز افشار چندی پیش از ایران مهاجرت کرد.مهناز افشار این روزها حواشی زیادی در اینستاگرام ایجاد کرده است. برخی از هواداران مهناز افشار رفتار های او را جنجال برانگیر خواندند. مهناز افشار اخیرا برای ناشنوایان آهنگ خواند.

به گزارش رکنا، ویدیو باحال و تلخ از دلیل بالا بودن تعداد فالوورهای بازیگران ایرانی از مشهورترین بازیگران خارجی را در این صفحه ببینید.

این ویدیو طنز است و صداگذاری شده است. شاید شما به این نکته توجه نکرده باشید که یکی از مهم ترین دلایلی که امثال مهناز افشار و گلشیفته فراهانی در رویدادهای مهم پذیرفته می شوند تعداد فالوورهای آنهاست. کسب فالوور برای بازیگران خارجی خیلی سخت تر از بازیگران ایرانی است و در ایران با چندتا حاشیه طرف چند میلیون فالوور می گیرد.

مهناز افشار سوار بر موج حاشیه ها

یکی از نکات جالب زندگی مهناز افشار مهاجرت او به خارج از کشور به صورت ناگاهانی و درست زمانی که حدس به می زند به دستگیر شدن خیلی نزدیک شده است. چراکه قبل از خروجش از ایران حاشیه های زیادی داشت که بیشتر آنها سیاسی بود. بعد از رفتنش از ایران هم با ایجاد حاشیه هایی که بیشتر مربوط به حجاب او بود توانست فالوورهای زیادی کسب کند. مهناز افشار و دخترش لیانا در آلمان زندگی می کنند. او در مصاحبه ای گفته که به دلیل تحصیل دخترش مجبور است در آلمان بماند. مهناز افشار در یک مصاحبه گفته بود که مشکل قانونی برای بازگشت به ایران ندارد ولی برخی رسانه ها می گویند شکایت هایی بر علیه مهناز افشار در ایران در جریان است که او خودش هم خوب می داند که نمی تواند به ایران برگردد. البته او مدتی پیش تا ترکیه آمد و شایعاتی درباره بازگشتش به ایران را منتشر کرد ولی بعد از آن دوباره به آلمان بارگشت و کشف حجاب کرد !

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حجم ویدیو: 1.89M | مدت زمان ویدیو: 00:00:42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه یکشنبه 2 اردیبهشت 1403