ابزار جدید WSATools نصب APK اندروید در ویندوز 11 را بسیار آسان می‌کند


ابزار جدید WSATools نصب APK اندروید در ویندوز 11 را بسیار آسان می‌کند

توسعه‌دهنده‌ای ایتالیایی ابزاری به نام WSATools ساخته که با آن فرایند نصب APK اندروید روی ویندوز 11 بسیار آسان می‌شود.

مایکروسافت در سیستم‌عامل جدید خود قابلیت‌های متنوعی را اضافه کرده که یکی از آن‌ها امکان اجرای اپلیکیشن‌های اندروید در ویندوز ۱۱ است. این ویژگی طرفداران دوقطبی دارد، بدین‌معنا که بعضی آن را دوست دارند و عده‌ای دیگر وجود چنین قابلیتی در سیستم‌عامل مایکروسافت را ناخوشایند می‌دانند.

به‌گزارش mspoweruser، شبیه‌ساز داخلی اندروید جدید ویندوز ۱۱ با فروشگاه App Amazon ارائه می‌شود که تنها حدود ۵۰ اپلیکیشن اندرویدی درون خود دارد. با‌این‌حال، نصب APKها به‌طور مستقیم روی زیرسیستم اندروید امکان‌پذیر است؛ اما این فرایند بسیار پیچیده بوده و هر کسی نمی‌تواند انجام دهد.

ابزار جدید WSATools نصب APK اندروید در ویندوز 11 را بسیار آسان می‌کند

اکنون توسعه‌دهنده‌ای ایتالیایی به نام سیمونه فرانکو ابزاری جدید و کاربردی توسعه داده که سایدلود‌کردن اپلیکیشن‌های اندرویدی را بسیار آسان می‌کند و برای این کار، کافی است تنها دوبار روی گزینه موردنظر خود کلیک کنید. در توضیحات WSATools آمده است:

نصب‌کننده‌ی APK با کاربری آسان برای زیرسیستم ویندوز.

WSATools نصب‌کننده APK ساده‌ای برای زیرسیستم ویندوز ۱۱ است. این اپ به‌گونه‌ای طراحی شده که جذابیت بصری داشته باشد و کاربر فورا با آن احساس راحتی کند.

از قابلیت‌های WSATools می‌توان به این‌ها اشاره کرد:

ادغام اکسپلورر برای فایل‌های نصبی: دوبار کلیک و «نصب» را انتخاب کنید!نصب آسان فایل‌های APK: فقط یک کلیک با نصب اپ‌های اندرویدی فاصله دارید.نیازی به نصب ADB و دانستن دستورهای مخصوص آن نیست. WSATools همه‌ی کارها را انجام می‌دهد.به‌زودی ویژگی‌های بیشتری به WSATools اضافه می‌شود.

البته باید به این مسئله اشاره کرد که WSATools مشکل وابستگی سرویس‌های گوگل پلی را حل نمی‌کند و اگر APK شما به آن نیاز داشته باشد، ممکن است به مشکل بخورید؛ در‌نتیجه هنوز در بعضی موارد بهتر است از شیوه‌های جایگزین استفاده کنید.

اگر قصد دارید از WSATools استفاده کنید، می‌توانید آن را از فروشگاه مایکروسافت دانلود کنید.

ابزار جدید WSATools نصب APK اندروید در ویندوز 11 را بسیار آسان می‌کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر