برگزاری مسابقه ساخت کاردستی توسط کانون فهما صاحب الامر(عج)


برگزاری مسابقه ساخت کاردستی توسط کانون فهما صاحب الامر(عج)

مختاری گفت: در راستای اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه و به منظور افزایش خلاقیت دانش آموزان، مسابقه ساخت کاردستی با مواد بازیافتی برگزار شد.

علی مختاری مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الامر(عج) در گفت و گو با خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان از اجرای طرح پیوند مسجد و مدرسه ذیل رواق دانش خبر داد و گفت: در سومین رویداد ملی فهما به منظور جذب دانش آموزان و فراهم شدن زمینه انس بیشتر آنها با مسجد، تفاهم نامه همکاری با دبستان پسرانه امام علی(ع) منعقد شده است.


وی افزود: بر همین اساس و به منظور افزایش خلاقیت دانش آموزان، مسابقه ساخت کاردستی با مواد بازیافتی برگزار شد.


مدیر کانون فهما صاحب الامر(عج) بیان کرد: در این مسابقه در رقابتی سالم و مهیج دانش آموزان با استفاده از مواد زائد و دور ریختنی، کاردستی های زیبایی را درست کردند.


مختاری ابراز کرد: هدف از اجرای مسابقه کاردستی با مواد بازیافتی، افزایش خلاقیت دانش آموزان، آشنایی با مواد بازیافتی و استفاده بهینه از آنها، ارتقای سطح فرهنگ بازیافت، کاهش تولید زباله و همچنین حفاظت از محیط زیست بود.


وی اظهار کرد: به ۳ نفر از دانش آموزان این مدرسه که توانسته اند با مهارت بیشتری با مواد بازیافتی، کار دستی درست کنند، جوایزی اهدا شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری صاحب الامر(عج) در خاتمه یادآور شد: اجرای برنامه های قرآنی، فرهنگی، ورزشی و هنری از دیگر مفاد تفاهم نامه همکاری این کانون با دبستان پسرانه امام علی(ع) است که ذیل طرح پیوند مسجد و مدرسه اجرا می شوند.

گفتنی است کانون فهما صاحب الامر(عج) به آدرس تهران خیابان قزوین بین تیموری وسلیمانیه خیابان اسکندر طالبی مسجد صاحب الامر(عج) واقع گردیده است.

پایان پیام/704

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان