ریوشی (Ryoshi) چیست و چگونه آن‌ را بخریم!؟


ریوشی (Ryoshi) چیست و چگونه آن‌ را بخریم!؟

اگر سال 2021 را در حوزه رمز ارزها؛ سال توکن‌ها یا میم کوین‌های بانمک و بامزه بگذاریم، کاری آنچنان بیهوده نخواهد بود. با توجه به اینکه راه اندازی توکن‌ها، ساده‌تر از ایجاد یک بلاک چین و شبکه اختصاصی بود؛ توسعه دهندگان زیادی به این سمت روی آوردند. دوج کوین...

اگر سال 2021 را در حوزه رمز ارزها؛ سال توکن‌ها یا میم کوین‌های بانمک و بامزه بگذاریم، کاری آنچنان بیهوده نخواهد بود. با توجه به اینکه راه اندازی توکن‌ها، ساده‌تر از ایجاد یک بلاک چین و شبکه اختصاصی بود؛ توسعه دهندگان زیادی به این سمت روی آوردند.

دوج کوین، شاید پدر معنوی تمامی این توکن‌ها یا همان میم کوین‌ها باشد. رمز ارزی که بدون توجه به انتقاد رقبا، توانست با یک اتحاد قوی از سوی هولدرهایش؛ به جایگاه خوب و رفیعی در این بازار بزرگ دست پیدا کند. یکی دیگر از تازه‌ترین توکن‌هایی که توانست به سرعت در بازار کولاک کند؛ شیبا اینو بود.

ریوشی (Ryoshi) چیست و چگونه آن‌ را بخریم!؟

ریوشی چیست؟

خب بهترین راه برای کسب اطلاعات در مورد یک توکن یا رمز ارز؛ سایت رسمی آن ارز یا توکن است. ببینیم ریوشی در مورد خود چه گفته است. توسعه دهندگان این توکن در مورد خود می‌نویسند:

در سال‌های اخیر تقاضای برای خرید میم کوین‌ها زیاد بوده است؛ میم کوین‌ها نشان دادند که با اجتمع هودلرها می‌توان یک جامعه قوی و متحد را ایجاد کرد.

به همین منظور ریوشی ظهور کرده است. ریوشی پدر شیبا است! ریوشی به همه دستاوردهای شیبا اینو افتخار می‌کند و ظهور کرده است تا آنهایی که برای رسیدن به ماه، فرصت سوار شدن بر شیبا را پیدا نکرده اند را با خود همراه کند!

ریوشی یک رمز ارز کاملا غیرمتمرکز؛ تورم زا و مردمی است. ما سعی کرده‌ایم تا مشکلات عدیده و عمده دوج کوین و شیبا اینو را رفع کنیم و با یکدیگر مسیر جدیدی را آغاز کنیم.

تیم توسعه دهنده ریوشی معتقد است که این توکن‌ شفاف‌ترین میم کوین در بازار خواهد بود. ریوشی مهمترین ویژگی خود را هزینه بسیار پایین معاملات خود می‌داند.

ریوشی (Ryoshi) چیست و چگونه آن‌ را بخریم!؟

بازهم BEP20 و بازهم BSC

بایننس با راه اندازی سیستم و شبکه بایننس اسمارت چین خود، تحول عظیمی در بازار به وجود آورد. این روزها اکثر توکن‌ها برای عرضه این شبکه جالب، ساده و ارزان قیمت را انتخاب می‌کنند.

ریوشی همانند اکثر رقبای خود بر روی استاندارد BEP20 و شبکه معتبر BSC عرضه شده است. تیم توسعه ریوشی یکی از مهمترین ویژگی‌های خود را کارمزد پایین معاملات و تراکنش‌های خود می‌داند که قطعا اولین عامل آن وجود شبکه بایننس اسمارت چین است.

ریوشی (Ryoshi) چیست و چگونه آن‌ را بخریم!؟

عملکرد ریوشی

تیم توسعه این توکن معتقد است که مهمترین ایراد دوج کوین؛ نامحدود بودن آن است. همین باعث می‌شود که دوج کوین هیچ گاه پشتوانه قدرتمندی نداشته باشد. در واقع ریوشی یک توکن ضد تورم است.

تعداد واحدهای ریوشی در ابتدای عرضه 1p یا 1,000,000,000,000,000 واحد است. اما تیم توسعه دهنده ریوشی، برای این میزان راهکاری در نظر گرفته است.

42 درصد از عرضه اولیه واحدهای ریوشی، در صرافی پنکیک سواپ قفل شده و غیر قابل معامله است. 50 درصد دیگر این تعداد واحد نیز، در روز عرضه توسط تیم اصلی ریوشی سوزانده شد و 2 درصد از هر معامله نیز در آینده به مرور سوزانده خواهد شد. سایر توکن‌ها نیز در اختیار تیم ریوشی قرار داشته و به طور عمومی عرضه شده است.

ریوشی میگوید که هرچه تقاضا بیشتر باشد؛ حجم معاملات بیشتر است و هرچه حجم معاملات بیشتر باشد، عرضه کمتر است. این حلقه باعث ایجاد یک بازخورد مثبت می شود و به مرور ریوشی را به سمت ماه هدایت می‌کند!

ریوشی برای توسعه خود 5 فاز را طراحی کرده است که بر اساس اطلاعات وبسایت رسمی آن، هم اکنون در فاز دوم به سر می برد. در فاز 5، ریوشی توقع یک بازار 20 میلیارد دلاری برای خود دارد.

از کجا ریوشی بخریم؟

به خاطر تازه کار بودن این توکن، خریداری ریوشی کار بسیار سختی است اما بازهم صرافی ایرانی ارزیف در کشورمان این امر را برای کاربران ایرانی بسیار راحت کرده است. شما می‌توانید با عضویت در ارزیف و با استفاده از ریال، به‌راحتی هرچقدر که بخواهید ریوشی را خریداری کرده و نگاه دارید. همچنین قابلیت برداشت این توکن به هرکجایی که دوست داشته باشید نیز امکان پذیر است.

پس اگر علاقه‌مند به ریوشی، ددی دوج، بیبی دوج، وینک، شیبا اینو، کیشو اینو و … هستید، ارزیف را نصب کرده و شروع به معامله این ارز دیجیتال ارزشمند کنید.

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از گوگل پلی

دانلود سوپر اپلیکیشن ارزیف از مایکت

لینک دانلود مستقیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو