ورزش پایتخت از دست کرونا راحت شد!


ورزش پایتخت از دست کرونا راحت شد!

با خروج پایتخت از وضعیت نارنجی کرونا و قرار گرفتن در وضعیت زرد، گستره فعالیت باشگاه‌های ورزشی در این منطقه افزایش یافت و تا زمان زرد بودن آن، امکان فعالیت مشاغل ورزشی گروه یک، دو و سه در تهران مجاز خواهد بود.

به گزارش ایسنا، بر اساس آخرین اصلاحیه طرح مدیریت هوشمند محدودیت‌های متناسب با وضعیت و روند بیماری کووید-۱۹ در شهرهای کشور، مصوبه پنجاه و دومین جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا، مشاغل گروه یک (مجاز به فعالیت در تمام شهرستان‌ها حتی در شرایط قرمز)، مشاغل گروه دو (مجاز به فعالیت در شهرهای نارنجی)، مشاغل گروه سه (مجاز به فعالیت در شهرهای زرد) و مشاغل گروه چهار (مجاز به فعالیت تنها در شهرهای آبی) هستند.

طبق بازنگری و ویرایش طرح جامع هوشمند محدودیت، فهرست تغییرات ایجاد شده در گروه‌بندی مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی به شرح ذیل است:

گروه اول

استخر روباز، تیراندازی (اهداف پروازی، فضای باز)، تیروکمان، چوگان، دوومیدانی، سوارکاری، قایقرانی (به‌جز دراگون بوت)، کوهنوردی، موتورسواری و اتومبیل‌رانی، دوچرخه سواری.

گروه دوم

بدنسازی و پرورش اندام، اسکی، بولینگ و بیلیارد، تنیس روی میز (داخل سالن)، شمشیربازی (سالنی)، ورزش‌های سه گانه، تیراندازی سالنی، بدمینتون، فوتبال سالنی، ورزش‌های روستایی (سالنی)، والیبال (سالنی) قایقرانی دراگون بوت.

گروه سوم

انجمن ورزش‌های رسمی، بوکس (سالنی) شنا (استخرهای سرپوشیده و پارک‌های آبی) تکواندو (سالنی) جانبازان و معلولین، ژیمناستیک (سالنی) هاکی(سالنی) کاراته (سالنی) کبدی (سالنی) کشتی (سالنی) کونگ فو و هنرهای رزمی (سالنی) نابینایان، ناشنوایان، نجات غریق (سالنی) ورزش‌های رزمی، ووشو (سالنی) و ورزش‌های زور خانه‌ای (سالنی).

در عین حال باید خاطرنشان کرد که بر اساس اعلام ستاد مقابله با کرونا در ورزش به ایسنا، مصوبه مربوط به مجاز بودن فعالیت تیم‌های ملی و لیگ‌ها در سطح لیگ‌برتر در رشته‌های مختلف در تمامی شهرستان‌های کشور، کماکان به قوت خود باقی است.

بنابراین با تغییر وضعیت رنگ بندی شیوع ویروس کرونا در پایتخت از نارنجی به زرد، فعالیت تمامی مشاغل مرتبط با فعالیت باشگاه‌های ورزشی در گروه یک، دو و سه مجاز است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قطعه‌ای از بهشت گمشده در این شهر