فعالیت 76 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان اسلامشهر


فعالیت 76 کانون فرهنگی هنری مساجد در شهرستان اسلامشهر

حجت الاسلام تختی پور گفت: 76 کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان اسلامشهر فعال هستند و مشارکت خوبی در طرح توزیع گوشت قربانی داشته‌اند.

خبرگزاری شبستان، گروه مسجد و کانون های مساجد، حجت الاسلام «مجتبی تختی پور» با اشاره به فعالیت ۷۶ کانون فرهنگی و هنری مساجد در شهرستان اسلامشهر گفت: با راه اندازی سامانه بچه های مسجد فعالیت این کانون ها ساماندهی شده است.

وی با یادآوری اینکه فعالیت کانون های مساجد در سامانه بچه های مسجد به ثبت می رسد، گفت: این سامانه بستری برای رقابت سالم کانون های مساجد در سراسر کشور را فراهم کرده است و بچه های مسجدی می توانند ضمن اطلاع از نحوه فعالیت دیگر کانون های مساجد در مسابقات فرهنگی و هنری متنوع شرکت کنند.

معاون فرهنگی هنری فهما تهران خاطرنشان کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا تاکنون طرح همدلی و مواسات کانون های مساجد با توزیع گوشت قربانی با همراهی موسسه حضرت خدیجه(س) و برنامه سمت خدا در کانون های مساجد سراسر کشور آغاز شده است.

حجت الاسلام تختی پور اضافه کرد: در نه مرحله توزیع گوشت قربانی در استان تهران، بسته های گوشت قربانی از طریق کانون های فرهنگی و هنری مساجد به دست نیازمندان رسید.

وی گفت: در حال حاضر در راستای سومین سال طرح ملی فهما آموزش های مجازی و مسابقات کتابخوانی در بستر سامانه بچه های مسجد بارگذاری گردیده که اعضای کانون های فهما می توانند دراین مسابقات و آزمون ها شرکت کنند.

پایان پیام/40

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد