بازیگر زن خارجی سرجوخه کیست؟


بازیگر زن خارجی سرجوخه کیست؟

سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر زن خارجی سریال سرجوخه می باشد.

سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر زن خارجی سریال سرجوخه می باشد. سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر نقش فلورا در سریال سرجوخه می باشد که در این روزهای پاییزی از شبکه سه سیما در حال نمایش می باشد.

سریال سرجوخه یک درام جاسوسی اجتماعی است که توسط احمد معظمی کارگردان سریال خانه امن برای شبکه سه سیما ساخته شده است. برخی از بازیگران خانه امن در این سریال نیز حضور دارند.

بازیگر زن خارجی سرجوخه کیست؟

بیوگرافی سوتلانا سوپیلنیاک

خانم سوتلانا سوپیلنیاک بازیگر نقش فلورا بوده که اصالتاً اوکراینی است او نقش یک مترجم را در یک شرکت اماراتی و اسرائیلی بر عهده دارد این دختر واسطه می‌شود تا غلامرضا را که قبلا بادیگارد یک سرهنگ سپاه بوده جذب کنند و از او تخلیه اطلاعاتی شود و به واسطه بتوانند وزارت اطلاعات را پیدا کنند این در حالی است که غلامرضا با بازی حمید رضا محمدی از این ماجرا اطلاعی ندارد.

حضور در فیلم سینمایی ماهور

او تک فرزند است و با مادرش زندگی می کند. این بازیگر اوکراینی در فیلم سینمایی ماهور به تهیه کنندگی اصغر پور هاجریان و کارگردانی، و نویسندگی مجید نیامراد با موضوعی اجتماعی در کنار لاله اسکندری و روزبه حصاری بازی کرده است.

بازیگر زن خارجی سرجوخه کیست؟

داستان سریال سرجوخه

«سرجوخه» با روایت دو قصه موازی ، به زندگی دو شخصیت غلامرضا و کیان که از دو طبقه اجتماعی مختلف با انگیزه ها و کشمکش های متفاوت هستند می پردازد که هر دو در راه رسیدن به عشق موانع و اتفاقات زیادی سر راه شان قرار می گیرد.

بازیگر زن خارجی سرجوخه کیست؟

بازیگران سریال سرجوخه

دراین مجموعه تلویزیونی سوتلانا سوپیلنیاک ، نازنین کیوانی ، حمیدرضا محمدی، سامان صفاری ، قربان نجفی، نیلوفر کوخانی ، حبیب دهقان نسب و… بـه نقش آفرینی پرداخته اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان