کاپیتان با فرم ایده آل در اختیار تیم ملی؛ / جهانبخش در فاینورد هم ناجی است (عکس)


ستاره ایرانی تیم فاینورد با روحیه ای بالا به اردوی تیم ملی اضافه می شود.

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران طی 4 بازی نخست خود در دور نهایی مقدماتی جام جهانی 2022 موفق به کسب سه برد و یک مساوی شده و صدرنشین گروه خود است. این تیم طی روزهای 20 و 25 آبان ماه دیدارهای چهارم و پنجم خود را مقابل لبنان و سوریه برگزار خواهد کرد و به همین منظور دراگان اسکوچیچ شب گذشته لیست نفرات دعوت شده را اعلام کرد.

کاروان تیم ملی فوتبال ایران عصر امروز برای برگزاری آخرین دیدار خود مقابل لبنان در مرحله رفت انتخابی نهایی جام جهانی قطر راهی این کشور شد و بازیکنانی که در کشورهای اروپایی بازی می ‌کنند فردا صبح وارد کشور لبنان شده و به جمع شاگردان دراگان اسکوچیچ اضافه می شوند. یکی از این بازیکنان علیرضا جهانبخش است که پس از کسب پیروزی شیرین امشب با فاینورد، به جمع اردونشینان تیم ملی ملحق خواهد شد.

کاپیتان با فرم ایده آل در اختیار تیم ملی؛ / جهانبخش در فاینورد هم ناجی است (عکس)
این صحنه ای است که فاینورد آخرین شانس خود را برای باز کردن دروازه آلکمار امتحان کرد. جهانبخش با تیزهوشی و دقت بالایش که جزئی جدا نشدنی از فوتبال این بازیکن به حساب می آید، توپ را در میانه میدان به نسلون فرستاد تا فاینورد در 4 ضرب دروازه حریف را باز کرده و به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کند.

علیرضا جهانبخش که بازوبند کاپیتانی تیم ملی در این چند وقت اخیر را به بازو داشته، طی 4 بازی اخیر 3 گل به ثمر رسانده تا نشان دهد در روزهای سخت می توان روی گلزنی هایش هم حساب باز کرد؛ او تک گل سه امتیازی ایران مقابل سوریه را به ثمر رساند، سپس یکی از سه گل تیم ملی برابر عراق را زد و در بازی با کره جنوبی هم با ضربه سر او بود که گل سون، جبران شد.

در شرایطی که دعوت نشدن طارمی یک نگرانی بزرگ برای اهالی فوتبال به حساب می آید، علیرضا جهانبخش با فرم و روحیه ای ایده آل راهی اردوی تیم ملی می شود تا کمی از نگرانی ها را کم کند. او که سه شب قبل در مسابقه هفته چهارم لیگ کنفرانس اروپا مقابل یونیون برلین آلمان به دلیل آسیب‌دیدگی در فهرست تیمش قرار نگرفته بود، امشب به فهرست فاینورد بازگشت اما جایی در ترکیب اصلی این تیم مقابل آلکمار نداشت. بعد از اینکه تلاش فاینورد برای باز کردن دروازه میهمان خود بی نتیجه بود، سرمربی این تیم در دقیقه 75 جهانبخش را به میدان فرستاد تا شاهد تقابل او با تیمی باشیم که با پیراهن آن آقای گل و بهترین بازیکن لیگ هلند شده بود.

کاپیتان با فرم ایده آل در اختیار تیم ملی؛ / جهانبخش در فاینورد هم ناجی است (عکس)


بعد از این گل که حاصل کار دو یار تعویضی فاینورد (دسرس و جهانبخش بود) این دو بازیکن به سبک ژاپنی ها، شادی خود را برگزار کرده و از همدیگر تشکر کردند.

ستاره ایرانی فاینورد در 15 دقیقه فرصتی که به دست آورد توانست بهترین تاثیر ممکن را در تیمش بگذارد و پایه گذار تک گل سه امتیازی فاینورد در آخرین دقیقه از وقت های اضافه باشد. در حالی که داور بازی سه دقیقه وقت تلف شده اعلام کرده بود و دو دقیقه از آن گذشته بود، در آخرین فرصت تیم فاینورد، علیرضا جهانبخش با یک پاس دیدنی و هوشمندانه، ضدحمله ای را تدارک دید که به گل سه امتیازی میزبان انجامید؛ پاس جهانبخش به نلسون رسید و او هم خیلی سریع توپ را به سیریل دسرس فرستاد تا این بازیکن در موقعیت تک به تک دروازه حریف را باز کرده و دِ کویپ را تا مرز انفجار پیش ببرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی شب قدر ؛ نقاشی های کودکانه ساده مخصوص شب های قدر