رونمایی سحر قریشی از همراه شب های تنهایی اش + فیلم


رونمایی سحر قریشی از همراه شب های تنهایی اش + فیلم

رکنا:ویدیو دور دور شبانه سحر قریشی بازیگر زن مشهور و جنجالی به همراه دوستش در خیابان های تهران با خودروی شخصی اش را ببینید.

سحر قریشی مدتی است که ارتش سایبری خود را مجددا آماده کرده و پیشبینی می شود به زودی دوباره سحر قریشی در فضای مجازی فعال می شود. این مدت قرنطینه ها و کم شدن فیلم های اکران سحر قریشی تقریبا ناپدید شده بود و کسی از سحر قریشی خبری نداشت ولی اخیرا دوباره سحر قریشی به اینستا برگشته و فعلا سحر قریشی در حال ساماندهی فن ها (پیج های طرفداری) خود است.

رونمایی سحر قریشی از همراه شب های تنهایی اش + فیلم

سحر قریشی : دست بزن دارم

جالب است بدانید که سحر قریشی می گوید چونکه در بین پسرا بزرگ شدم از بچگی اخلاق خشنی داشتم و دست بزن دارم و اگر مردی مزاحم من بشود به شدت با او برخورد فیزیکی می کنم و از این بابت اصلا نمی ترسم. چند نفر از دوستان صمیمی سحر قریشی نیز گفته او را تایید می کنند و می گوید سحر قریشی مثل یک پهلوان خیلی با مرام است و اخلاق بسیار خاصی دارد. او می گوید در مدرسه هم که بوده کل مدرسه از او فرمان پذیر بودند. آیا توهین به پاکبان توسط سحر قریشی عمدی بود ؟ سحر قریشی جزو بازیگرانی بوده که حاشیه سازی را یا دوست داشته و یا حواشی همیشه به دنبال او بوده است.اگر شما هم دنبال کننده این بازیگر جوان باشید حتما ماجرای توهین او به مأمور پاکپانی که کنار پیاده رو نشسته بود را به خاطر دارید. هرچند این بازیگر سرشناس بعدا از این ماجرا عذرخواهی کرد و گفت هیچ منظوری نداشته است. چرا سحر قریشی روی ظاهر خود حساس است و همیشه ظاهر او سوژه رسانه ها می شود ؟ سحر قریشی معمولا نقش هایی را در سینما و حتی تلویزیون بازی می کند که مربوط به دخترهایی با آرایش جیغ و جلف است و شاید همین نکته باعث شده که همکاران خانم او وی را مورد حمله و تسمخر قرار دهند.

رونمایی سحر قریشی از همراه شب های تنهایی اش + فیلم

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد.

منبع: برخط نیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 4

حجم ویدیو: 2.90M | مدت زمان ویدیو: 00:00:23

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان