توزیع لوازم التحریر خدمتی دیگر از بچه مسجدی ها به نیازمندان 


توزیع لوازم التحریر خدمتی دیگر از بچه مسجدی ها به نیازمندان 

حمزه سهرابی گفت: به مناسبت بزرگداشت روز دانش آموز در حرکتی جهادی بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند و محروم رودبار جنوب و جازموریان توزیع شد.

«حمزه سهرابی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، محرومیت زدایی و خدمت رسانی به نیازمندان را از اولویت فعالیت های اجتماعی کانون ثارالله برشمرد و گفت: به مناسبت بزرگداشت روز دانش آموز در حرکتی جهادی بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند و محروم رودبار جنوب و جازموریان توزیع شد.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب افزود: این اقدام در راستای تبریک روز دانش آموز به این دانش آموزان و همچنین حمایت از تحصیل آنها انجام شد.


وی از تداوم طرح کمک مومنانه خبر داد و ابراز کرد: تعداد ۲۰۰ کیسه آرد نیز برای مصرف خانواده های نیازمند و بی سرپرست خریداری شده که در بین آنها توزیع می شود.


سهرابی با اشاره به این که در اجرای طرح کمک مومنانه خیرین ما را یاری می کنند، یادآور شد: برای محرومیت زدایی و خدمت رسانی به نیازمندان با مشارکت بچه مسجدی های کانون، گروه جهادی ثارالله راه اندازی شده است.


مدیر کانون فرهنگی هنری ثارالله روستای گز سردی رودبار جنوب اظهار کرد: جا دارد از همکاری موسسه خیریه محسن ابن علی (ع) که در تهیه آرد مورد نیاز خانواده های نیازمند و بی سرپرست ما را یاری کرده اند، تشکر کنم.


وی در خاتمه با بیان این مطلب که فعالیت های کانون ثارالله در حوزه خدمت رسانی تنها تهیه و توزیع کمک مومنانه نیست، اضافه کرد: در حوزه خدمت رسانی و محرومیت زدایی تاکنون هر کاری که در توان بچه های مسجدی کانون ثارالله اعم از ساخت سرویس بهداشتی و پرداخت کمک هزینه درمان نیازمندان بوده، انجام شده است.


سهرابی در خاتمه عنوان کرد: به منظور خدمت رسانی بهتر افراد نیازمند و بی بضاعت توسط گروه جهادی کانون ثارالله شناسایی شده و تحت حمایت این کانون قرار دارند.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان