آغاز پیش فروش بلیط قطار


آغاز پیش فروش بلیط قطار

با اعلام رجا، برنامه زمانی پیش فروش بلیط های قطار انتهای آبان ماه از روز سه شنبه 18 آبان ماه کلید می خورد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام رسپینا24، این پیش فروش شامل بلیط های بازه ی زمانی 21 لغایت 30 آبان ماه می باشد که وعده ی آن پیش تر نیز توسط این شرکت داده شده بود.

برنامه پیش فروش شامل چه مسیرهایی می شود؟

پیش فروش بلیط قطار شامل تمامی مسیرهای کشور می باشد و مسافران محترم می توانند در تاریخ مذکور از ساعت 9 صبح با مراجعه به مراکز فروش بلیط و سایت های معتبر رزرو آنلاین بلیط چون رسپینا، نسبت به پیش خرید اقدام نمایند.

بلیط ها با چند درصد ظرفیت قطار ارائه می شوند؟

پیش تر و در مصوبات جدید ستاد ملی مبارزه با کرونا، اعلام شده بود که شرکت های حمل و نقل ریلی از تاریخ 1 آذر 1400 قادر خواهد بود تا با 80 درصد ظرفیت خود اقدام به پذیرش مسافر نمایند. تا قبل از این تاریخ، شرکت ها به دلیل رعایت صحیح فاصله گذاری اجتماعی تنها مجاز به ارائه 50 درصد ظرفیت خود می باشند که برنامه پیش فروش آبان ماه شرکت رجا نیز مشمول همین قانون 50 درصدی خواهد شد. هم چنین این وعده نیز از سوی ستاد مبارزه با کرونا و معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی داده شده است که در آینده و با واکسیناسیون 80 درصدی کشور، شرکت های ریلی مجاز به ارائه 100 درصد ظرفیت خود برای بلیط ها خواهند بود.

آیا بعد از تکمیل ظرفیت قطار، امکان خرید بلیط وجود دارد؟

با توجه به به تقاضای بالای برخی از مسیرهای مهم، خصوصا مسیرهای منتهی به شهرهای تهران و مشهد، این احتمال به طور قطع وجود خواهد داشت که در ساعات ابتدایی پیش فروش، بلیط های آن نیز به صورت کامل به فروش برسد. اما برخی از مراکز و سایت های معتبر و مرجع فروش بلیط قطار هم چون رسپینا، امکان قرارگیری متقاضیان در صف انتظار را به وجود آورده اند تا در صورت افزایش ظرفیت و یا کنسلی از سوی سایرین، بلیط به صورت خودکار رزرو گردد. برای کسب اطلاعات بیش تر در این خصوص می توانید به سایت رسپینا مراجعه نمائید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس