حفاظت از محیط زیست از دستور کارهای اصلی مجلس است


حفاظت از محیط زیست از دستور کارهای اصلی مجلس است

قزوین - ایرنا - نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی گفت: حفاظت از محیط زیست از دستور کارهای اصلی مجلس است و در این مسیر از هیچ گونه کوششی دریغ نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا، روح الله عباسپور روز دوشنبه در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان قزوین، اظهار داشت: به هیچ وجه محیط زیست را فدای رشد و توسعه نخواهیم کرد و در این راه حفاظت از محیط زیست از اولویت های اساسی مجلس شورای اسلامی است.

عباسپور مدیریت پسماند، پساب، حق آبه تالاب، هزینه عوارض آلایندگی صنایع در محیط زیست استان و شهرستان، حفاظت از زیستگاه ها و تنوع زیستی و مدیریت رفع آلودگی واحدهای صنعتی را از دغدغه های اصلی در موضوع محیط زیست بیان کرد و آمادگی خود را جهت برگزاری نشست مجمع نمایندگان قزوین با مدیر کل و مسوولان محیط زیست استان در خصوص رفع مشکلات و معضلات زیست محیطی اعلام کرد.

وی افزود: حفاظت از محیط زیست باید به عنوان یکی از دستورکارهای جدی تمامی دستگاه ها به ویژه دستگاه های مرتبط قرار گیرد و در مسیر توسعه به مقوله محیط زیست به صورت جدی نگاه شود.
مهران شنتیائی مدیر کل حفاظت محیط زیست استان قزوین نیز در این دیدار گزارش مفصلی از محیط زیست شهرستان بوئین زهرا و تنگناها و قابلیت های محیط زیست در این شهرستان ارائه کرد و خواستار توجه بیشتر مسئولان ملی و استانی به کمبودهای ساختاری در حفاظت محیط زیست استان و شهرستان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر جنجالی ترانه علیدوستی روی تخت بیمارستان پس از انتشار خبر بیماری + عکس