راهبرد فشار، مهمترین نقشه دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی است


راهبرد فشار، مهمترین نقشه دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی است

قزوین - ایرنا - جانشین فرمانده قرارگاه رسانه‌ای سپاه، بسیج و جبهه انقلاب گفت: راهبرد جامع فشار مهمترین نقشه دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی بوده که برنامه ریزی جدی در این زمینه انجام شده است.

به گزارش ایرنا، سردار عبداله ضیغمی روز دوشنبه در نشست نقش عملیات روانی در جنگ رسانه ای، اظهار داشت: راهبرد جامع فشار، یکی از مرکزی ترین اقداماتی است که دشمن اجرایی می کند و عنصر اصلی آن ایجاد تهدید موجودیتی برای نظام است.
این مسوول گفت: این راهبرد، گام آخر سلسله اقداماتی است که دشمن در دستور کار قرار داده و به دنبال تخریب سدی به نام مردم و قرار دادن آنها در مقابل نظام است.
سردار ضیغمی اضافه کرد: مدیریت فکر و ادراک جامعه ایرانی یکی از مهمترین اقدامات در این زمینه است که با اجرای آن به دنبال همراه کردن حوزه اندیشه مردم با خود هستند.
وی اظهار داشت: نخبگان، مسوولان و مردم سه لایه موجود در این راهبرد هستند که دشمنان، تولید ادبیات سازش را در این سه سطح پیگیری می کنند.
این مسوول گفت: نقشه دشمنان برای اجرای این راهبرد تبدیل جامعه ایرانی به یک جامعه افسرده است که این هدف را از طریق بمباران رسانه ای و مجازی دنبال می کنند.
سردار ضیغمی با بیان اینکه عالی ترین هدف از این راهبرد، تضعیف نظام در اذهان مردم و مقابله مردم با نظام است، افزود: البته انتشار بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی این راهبردها را با چالش های اساسی و جدی رو به رو کرده و به اذعان آنها می تواند انقلاب اسلامی را در ۴۰ سال دوم با موفقیت همراه کند.
وی اضافه کرد: در چنین شرایطی دشمنان به دنبال تخریب بیانیه گام دوم انقلاب رفته و از داخل و خارج سعی در تخطئه آن کرده اند و این روش را به وسیله تخریب دستاوردهای انقلاب اسلامی دنبال می کنند.
این مسوول اظهار داشت: البته در این مسیر تخریب ها علیه امامین انقلاب، دفاع مقدس و بسیاری از دستاوردهای دیگر را هم دنبال کردند و در این فضا از هیچ گونه تلاشی دریغ نمی کنند.
سردار ضیغمی گفت: در این حوزه باید عملیات روانی دشمن توسط اهالی رسانه خنثی شود تا دشمنان نتوانند یک تصویر مخدوش از ۴۰ سال کشورداری به مردم ارائه دهند.
وی افزود: برای ورود به این عرصه اصحاب رسانه باید یک شناخت دقیق و درست از سناریو دشمن داشته باشند چون امروز جنگ رسانه مهمترین جنگ موجود در دنیا به ویژه علیه جمهوری اسلامی است.
این مسوول اضافه کرد: در این حوزه در سطح کشور نتوانسته ایم از رسانه سرمایه اجتماعی و خلق سرمایه کنیم که دشمن هم از این فضا استفاده کرده و به ناامیدی مردم رسیده است.
ضیغمی اظهار داشت: شناخت کامل از توانمندی ها و ظرفیت های داخل از دیگر ابعادی است که برای مقابله با دشمنان اهمیت بالایی دارد و با استفاده از همین ظرفیت و با اتکا به ایمان و عمل می توان در مقابل آنها به پیروزی رسید.
وی با بیان اینکه شناخت نقاط ضعف دشمن، دیگر موضوعی است که برای مقابله با دشمن اهمیت بالایی دارد، افزود:دشمنان هنگامی در عرصه رسانه موفق می شوند که روایت نخست را آنها بسازند و اگر نگذاریم که آنها روایت نخست را داشته باشند به طور قطع در این زمینه به پیروزی رسیده ایم.
ضیغمی اضافه کرد: در رسانه باید مطالبات مردم را به گوش مسوولان و عملکرد مسوولان را به سمع و نظر مردم برسانیم که اگر این اقدام به درستی انجام شود هم مشکلات کشور تا حدود زیادی برطرف و هم توطئه های دشمنان خنثی می شود.
جانشین فرمانده قرارگاه رسانه ای سپاه، بسیج و جبهه انقلاب اظهار داشت: اگر در این مسیر با ایمان، باور و اتکای به خدا قدم برداریم خداوند با نصرت خود ما را پیروز خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !