دانلود آهنگ‌ های ترکی جدید در موزیکدل


بسیاری از شما علاقه زیادی به آهنگ‌ های ترکی و استانبولی دارید. این علاقه هم در افرادی است که زبان ترکی را یاد دارند و هم در افرادی که اصلاً متوجه نمی‌شوند که خواننده چه می‌خواند. اگر به دنبال دانلود اهنگ ترکی جدید هستید سایت موزیکدل می‌تواند به شما کمک بسیاری کند. در اینجا نیز […] نوشته دانلود آهنگ‌ های ترکی جدید در موزیکدل...

دانلود آهنگ‌ های ترکی جدید در موزیکدل

دانلود آهنگ‌ های ترکی جدید در موزیکدل

بسیاری از شما علاقه زیادی به آهنگ‌ های ترکی و استانبولی دارید. این علاقه هم در افرادی است که زبان ترکی را یاد دارند و هم در افرادی که اصلاً متوجه نمی‌شوند که خواننده چه می‌خواند. اگر به دنبال دانلود اهنگ ترکی جدید هستید سایت موزیکدل می‌تواند به شما کمک بسیاری کند. در اینجا نیز ما به معرفی گلچین اهنگهای ترکیه ای جدید پرداخته‌ایم. خواننده‌های جدید و قدیمی ترکی زیادی به‌صورت حرفه‌ای فعالیت می‌کنند که هرکدام طرفداران خود را دارند.

معرفی آهنگ‌ های ترکی جدید

می‌خواهیم آهنگ های ترکی جدید را در این قسمت به شما معرفی کنیم تا بتوانید به‌ راحتی آن‌ها را در سایت موزیکدل دانلود کنید. انتظارات شما از آهنگ ترکی در سال ۲۰۲۱ چیست؟ آهنگ‌های ترکی دارای ژانرهای موسیقی زیادی مانند رپ، پاپ، راک و غیره هستند. اگر می‌خواهید بهترین آهنگ‌های ترکی را گوش دهید باید آن‌ها را با یک پخش‌کننده خوب گوش دهید. وب‌سایت موزیکدل برای جلب رضایت کاربران طراحی‌شده است. همچنین دارای فهرستی است که شامل بهترین و جدیدترین آهنگ‌های ترکی سال ۲۰۲۱ است. این لیست همیشه توسط وب‌سایت موزیکدل به‌روز می‌شود؛ بنابراین، آهنگ‌های جدیدی را در لیست خواهید دید. در ادامه ۱۰ آهنگ جدید ترکی را که در وب‌سایت موزیکدل می‌توانید آن‌ها را دانلود کنید و از آن‌ها لذت ببرید آورده‌ایم:

آهنگ بوگون هیچ تادیم توزوم یوک از خواننده محبوب کورای اوجی آهنگ کوچه لره سو سپمیشم با صدای رشید بهبودف آهنگ یالان از خواننده tan tasci آهنگ سن بینیم شارکیلاریمسین با صدای خواننده Cem Adrian آهنگ باده باده ایچیم سنین شریفنه با صدای دلنشین الچین گویجیلی آهنگ بنی بو گجدن اولدور از خواننده بسیار خوب بوراک بولوت آهنگ مارال مارال با صدای زیبای نادر غفارزاده آهنگ عشق اولسون از خواننده معروف و محبوب افشین آذری آهنگ جیردی بالدی یاریم با صدای مهدی فرجی آهنگ بیرینجی عشق از خواننده وحید ربیع پور

خواننده‌های معروف و محبوب ترکی

ترک‌زبان‌ها با گویش و لهجه جذابی که دارند نه‌تنها در بین خود بلکه در بین فارسی‌زبانان نیز طرفداران زیادی دارند. برخی از ما حتی معنی و ترجمه آهنگ‌های ترکی را هم نمی‌دانیم اما علاقه خاصی به آن‌ها داریم. برخی از خوانندگان ترکی نیز آن‌قدر بین ما محبوب شده‌اند که تعداد زیادی از ما آن‌ها را می‌شناسیم. در این قسمت چند خواننده معروف را که بهترین خوانندگان ترکی هستند به شما معرفی کرده‌ایم.

ابراهیم تاتلیس از خوانندگان ترکی است که کمتر کسی وجود دارد که آو را نشناسد. او دیگر از خوانندگان قدیمی ترکی به حساب می‌آید. اولین آلبوم ابراهیم تاتلیس با نام کاراکیز منتشر شد. سیمگه خواننده معروف بعدی است که صدای دل‌نشینی دارد. نام اصلی او سیمگه ساگین است و متولد سال ۱۹۸۱ می‌باشد. از محبوب‌ترین آهنگ‌های او به بند بازن ویانکی می‌توان اشاره کرد. برخی می‌گویند او با آهنگ prens prenses محبوب شده است. سیبل جان در میان خوانندگان زن ترکی مشهوریت زیادی دارد. سیبل جان گوره در سال ۱۹۷۰ در استانبول متولدشده و در ابتدا به‌عنوان رقاص به عرصه هنر وارد شد. آهنگ زمانه و یالان دنیای این خواننده محبوبیت زیادی دارند. مصطفی ججلی نیز یکی از خوش‌صداترین خواننده‌های ترکی است که در عرصه پاپ فعالیت می‌کند. آهنگ آنم یا مادر او بسیار شنیدنی است. سردار اورتاچ از خوانندگان معروفی است که فعالیت زیادی دارد. او نیز که در سال ۱۹۷۰ متولدشده اولین آلبوم خود را در سال ۱۹۹۴ منتشر کرد. او را نیز می‌توان از خوانندگان قدیمی دانست.

کلام آخر

ازآنجایی‌ که آهنگ‌های ترکی و همچنین خوانندگان محبوب ترک‌زبان جایگاه خاصی در بین مردم ما دارند، بسیاری از ما به دنبال دانلود آهنگ‌ های معروف و جدید ترکی هستیم. وب‌ سایت موزیکدل فهرستی از بهترین آهنگ‌های ترکی را فراهم کرده است که به‌طور مداوم در حال به‌روزرسانی است. در این مطلب نیز سعی کردیم آخرین آهنگ‌های ترکی را که سایت موزیکدل در لیست خود قرار داده به شما معرفی کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


خبر بیماری ترانه علیدوستی به حاشیه کشیده شد!