معرفی بازی Knockout City | توپ بازی در شهر ناک اوت


معرفی بازی Knockout City | توپ بازی در شهر ناک اوت

شرکت الکترونیک آرتز امسال یک بازی چندنفر آنلاین را با حال و هوایی متفاوت منتشر کرد. بازی Knockout City اثری در سبک اکشن است که بازیکنان در قالب یک تیم سه‌نفره با یکدیگر رقابت می‌کنند؛ رقابتی متفاوت که اسلحه اصلی، توپ است و بازیکنان باید همدیگر را با توپ ناک اوت کنند. معرفی بازی Knockout […]

معرفی بازی Knockout City

در چند سال گذشته بازی‌های تکراری بسیاری منتشر شده است. آثاری که بیشتر در سبک بتل رویال یا اکشن شوتر عرضه شده‌اند که گیم‌پلی تازه و متفاوتی در اختیار گیمرها قرار نمی‌دهد. حالا در بین این بازی‌های تکراری، شرکت الکترونیک آرتز بازی جدیدی را منتشر کرده که حال و هوای متفاوت و جذابی دارد.

بازی Knockout City جدیدترین اثر EA است که استودیو Velan Games آن را توسعه داده است. اثری در سبک اکشن که فضای فان و سرگرم‌کننده‌ای را برای بازیکنان فراهم کرده است. در این بازی گیمرها نیاز به اسلحه‌های مختلف ندارند؛ بلکه بازیکنان باید با توپ با یکدیگر رقابت کنند.

دوران بچگی بسیاری از ما با توپ بازی کردن گذشته است. بچه‌ها با پرتاب کردن توپ به سمت یکدیگر، به نوعی تلاش می‌کردند که با توپ طرف مقابل خود را شکست دهند. حالا استودیو Velan Games با توجه به این بازی دوست‌داشتنی دوران کودکی ما، بازی Knockout City را ساخته است.

معرفی بازی Knockout City | توپ بازی در شهر ناک اوترقابت‌های تیمی برای ناک اوت کردن رقیب

این بازی هم‌اکنون برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس سری ایکس/اس، ایکس‌باکس وان، نینتندو سوییچ و پی‌سی در دسترس قرار گرفته است. بازی ناک‌اوت سیتی یک بازی چندنفره آنلاین است که گیمرها می‌توانند این بازی را با قیمت ۲۰ دلار خریداری کنند. همچنین، بازی چندنفره Velan Games از قابلیت کراس‌پلی و کراس‌جن نیز پشتیبانی می‌کند.

لازم به ذکر است، بازی Knockout City در سرویس اشتراکی EA Play موجود است. بنابراین مشترکین این سرویس می‌توانند از تجربه این بازی لذت ببرند. همچنین، شرکت سونی بازی ناک اوت سیتی را به عنوان بازی رایگان ماه نوامبر ۲۰۲۱ برای مشترکین پلی‌استیشن پلاس رایگان کرده است.

گیم‌پلی بازی Knockout City

بازی Knockout City گیم‌پلی ساده‌ای دارد. بازیکنان با آموزش‌های اولیه این بازی، به خوبی با المان‌ها و شرایط بازی کردن آشنا می‌شوند. این موضوع یکی از نقاط قوت بازی محسوب می‌شود. به طوری که با انجام ۵ مرحله آموزشی از بازی، تمامی مکانیک‌های گیم‌پلی به گیمر آموزش داده می‌شود.

بازیکنان پس از آموزش، شروع به ساخت کاراکتر خود می‌کنند. ساخت کاراکتر از آیتم‌های متنوعی برخوردار است. بنابراین، دست گیمرها برای ساخت یک آواتار متناسب با سلیقه خود باز است.

معرفی بازی Knockout City | توپ بازی در شهر ناک اوتپرتاب توپ برای ناک اوت کردن حریف

گفتنی است، تمامی نقشه‌های بازی Knockout City در پشت‌بام شهر Knockout قرار دارد. بنابراین، بازیکنان در طول بازی باید مراقب باشند تا از پشت‌بام سقوط نکنند.

بازی ناک اوت سیتی دارای سه بخش اصلی است. بخش‌های Team KO، KO Royale و Party Team KO حالت‌هایی هستند که بازیکنان می‌توانند تجربه کنند. بخش Team KO یک رقابت 3v3 است که گیمرها در قالب دو تیم سه‌نفره به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.

در این بخش، بازیکنان باید همدیگر را با توپ بزنند. هر بازیکن دارای دو جان یا قلب است. با هر ضربه توپ، یک قلب از گیمر کم می‌شود. زمانی که هردو قلب کم شود، بازیکن ناک اوت می‌شود و باید از مقر خود به صحنه نبرد بازگردد.

با ناک اوت شدن هر بازیکن، یک امتیاز به جمع امتیازات حریف اضافه می‌شود. تیمی که زودتر به امتیاز ۱۰ برسد، راند را برنده خواهد شد. هر رقابت در سه راند برگزار می‌شود که هر تیم بتواند دو راند از سه راند را برنده شود، برنده مسابقه خواهد شد.

معرفی بازی Knockout City | توپ بازی در شهر ناک اوتمحیط رنگارنگ و زیبای شهر Knockout

در کنار توپ اصلی که یک توپ ساده است، توپ‌های مختلفی نیز وجود دارد. به عنوان مثال گیمر با پرتاب «توپ قفس» حریف را داخل یک قفس می‌کند. گیمر باید حریف گیر کرده در قفس را به بیرون از نقشه بازی پرتاب کند تا ناک اوت شود.

بخش KO Royale شبیه بتل رویال است. در این بخش تعداد ۸ بازیکن در یک نقشه قرار می‌گیرند. آنها باید در یک زمان محدود، دیگر گیمرها را ناک اوت کنند تا برنده مسابقه شوند. مدت زمان زنده ماندن بازیکنان معیار اصلی برنده شدن آنها است. برای این مدت زمان امتیاز در نظر گرفته شده که هرکس به امتیاز ۱۰۰ برسد، برنده رقابت خواهد شد.

بخش Party Team KO در واقع رویدادهای روزانه بازی ناک اوت سیتی است. این بخش دارای چالش‌ها و مأموریت‌های مختلف است که همانند بخش Team KO بازیکنان با یکدیگر رقابت می‌کنند. پس از پایان رویداد، جوایز مختلفی به بازیکن اهدا خواهد شد.

معرفی بازی Knockout City | توپ بازی در شهر ناک اوتدر طول بازی باید مراقب پرتاب توپ حریف باشید

سیستم مورد نیاز Knockout City برای پی‌سی

با توجه به گرافیک انیمیشنی و رنگارنگ بازی ناک اوت سیتی، این بازی نیاز به یک سیستم متوسط رو به قوی دارد. در ادامه مشخصات فنی بازی Knockout City قابل مشاهده است:

حداقل سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی

سیستم عامل: نسخه ۶۴بیتی ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ پردازنده: Intel Core-i3 6300 Dual Core / Ryzen 3 1200 کارت گرافیک: NVIDIA GTX 660 / AMD Radeon HD 7870 رم: ۸ گیگابایت فضای مورد نیاز: ۱۶ گیگابایت نیاز اتصال دائمی به اینترنت
معرفی بازی Knockout City | توپ بازی در شهر ناک اوترقابت‌های بازی درگیرکننده و فان هستند

سیستم پیشنهادی ناک اوت سیتی

سیستم عامل: نسخه ۶۴بیتی ویندوز ۱۰ و ویندوز ۱۱ پردازنده: Intel Core-i5 6600 Quad Core / AMD Ryzen 3 1300X Quad Core کارت گرافیک: NVIDIA GTX 970 / AMD Radeon RX 480 رم: ۱۶ گیگابایت فضای مورد نیاز: ۱۶ گیگابایت نیاز اتصال دائمی به اینترنت

بازی ناک اوت سیتی یک اثر فان و سرگرم‌کننده است. بدون شک تجربه این بازی با دوستان بسیار هیجان‌انگیز و جذاب خواهد بود. اگر از بازی‌های آنلاین تکراری خسته شده‌اید، بازی Knockout City گزینه مناسبی برای تغییر فضای گیمینگ شما محسوب می‌شود.

نظر شما درباره بازی ناک اوت سیتی چیست؟ آیا این بازی را تجربه کرده‌اید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

همچنین در کلیک بخوانید: معرفی بازی New World

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا