قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از 1000 نفر گذشت


قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد از 1000 نفر گذشت

با فوت یک بیمار مبتلا به کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد شمار قربانیان کرونا از مرز هزار نفر گذشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز (۱۷ آبان ماه) در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: متاسفانه یک بیمار کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد جان خود را از دست داد و شمار قربانیان این بیماری در کهگیلویه و بویراحمد به هزار و یک نفر افزایش یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: هم اکنون ۲۰۱ نفر بیمار کرونایی در بیمارستان‌های معین کرونا در استان بستری بوده که از این تعداد، ۹۲ نفر کرونای قطعی و ۱۲ نفر هم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها بستری هستند.

وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون ۷۹ هزار بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.

یزدان پناه یادآور شد: از مجموع ۴۶۱ نمونه PCR از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج و دهدشت، ۳۰ درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد گزارش شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مردم استان خواست بیماری کرونا و قدرت کشندگی این بیماری را جدی بگیرند و با پرهیز از عادی انگاری و بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی، حتما از ماسک استفاده کرده و از شرکت در تجمعات، دورهمی‌ها و همچنین از رفتن به سفر‌های غیرضروری و مکان‌های پر خطر مثل مراکز بهداشتی و درمانی، آرامستان ها، پارک‌ها و بازار خودداری کنند.

وی افزایش روزانه تعداد مبتلایان و قربانیان کرونا در کهگیلویه و وبویراحمد را نتیجه بی توجهی عده‌ای از مردم به شیوه نامه‌های بهداشتی و عادی انگاری بیماری کرونا دانست.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرستار سنگدل پس از قتل فجیع پیرزن پسر معلولش را در اتاق زندانی کرد / کشف جسد در کمد دیو...