جک اس 3 کرمان موتور چه مشخصاتی دارد؟ +قیمت جک S3


جک اس 3 کرمان موتور چه مشخصاتی دارد؟ +قیمت جک S3

جک S3 به دلیل امکانات ایمنی و رفاهی بهتر از رقبا، توانسته جایگاه مناسبی در بازار ایران به دست آورد.جک اس3 از به روزترین محصولات کمپانی JAC است، به همین دلیل نمای جسور و تهاجمی آن که از محصولات هیوندای اقتباس شده، توانسته مورد پسند جوانان و خانواده‏ ها قرار گیرد.

«خبرماشین» - در سال ‏های اخیر شرکت‏ های خودروسازی داخل کشورهر کدام به نحوی برای ورود به بازار خودروهای کراس‏ اوور تلاش کرده ‏اند. یکی از موفق ‏ترین شرکت‏ ها در این امر شرکت کرمان موتور است که با عرضه محصولات جک توانسته است به سرعت در مسیر پیشرفت گوی سبقت را از رقیبان برباید.

جک اس 3 کرمان موتور چه مشخصاتی دارد؟ +قیمت جک S3


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «خبرماشین»، جک‌ برندی جا افتاده و موفق در ایران است و از اواخر سال ۱۳۹۲ با ورود جی ۵ و سال ۱۳۹۴ با ورود اس ۵ به بازار بود که محبوبیت محصولات این نشان تجاری در ایران افزایش یافت. پس از گذشت چند سال کرمان موتور محصول دیگری از برند جک را در ایران معرفی نمود. این خودرو جک اس ۳ نام داشت که در سال ۱۳۹۶ رونمایی شد. جک S۳ به دلیل امکانات ایمنی و رفاهی بهتر از رقبا، توانسته جایگاه مناسبی در بازار ایران به دست آورد.
جک اس۳ از به روزترین محصولات کمپانی JAC است، به همین دلیل نمای جسور و تهاجمی آن که از محصولات هیوندای اقتباس شده، توانسته مورد پسند جوانان و خانواده‏ ها قرار گیرد. طراحی چراغ‏ های جلو با اقتباس از محصولات هیوندای صورت گرفته است. طراحی داخلی جک S۳ هم تا حدودی یادآور محصولات هیوندای است.

جک اس 3 کرمان موتور چه مشخصاتی دارد؟ +قیمت جک S3


جک S3 کراس اووری کامپکت و شهری بوده که به لطف ابعاد کوچک، استایل ظاهری بروز و زیبا، قوای فنی و گیربکس مناسب و تجهیزات ایمنی و رفاهی معقول توانسته موففیت خوبی را در همین سالهای حضور خود در ایران کسب کند. محبوبیت بالای این خودرو در ایران به این دلیل بوده که ضمن دارابودن ابعادی کوچک که آن را مناسب فضاهای شهری کرده، دارای استایل کراس مانند و فاصله خوب از سطح زمین بوده که به راننده و سرنشینان حس یک خودروی کراس اوور بزرگتر را القا می کند. همچنین نباید از دید خوب راننده و سرنشینان نسبت به اطراف درون کابین این خودرو قائل شد.

جک اس 3 کرمان موتور چه مشخصاتی دارد؟ +قیمت جک S3

مشخصات فنی جک S3
جعبه دنده CVT جک S۳ از به روزترین و مدرن‏ ترین گیربکس ‏های دنیا است. باید در نظر داشت که پیشرانه S۳ جدید است و استاندارد زیست محیطی یورو۵ را پاس می‏کند. کوچکترین عضو خانواده کراس اوورهای جک در ایران از یک پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی بهره می برد. این پیشرانه چهار سیلندر در جک S3 قادر به تولید 107 اسب بخار قدرت و 155 نیوتن متر گشتاور است. نیروی تولیدی آن هم توسط یک گیربکس اتوماتیک CVTبه چرخهای جلو منتقل می شود. برای گیربکس این خودرو حالت رانندگی در برف و زمستانی نیز تعبیه شده است. شاید قدرت پیشرانه این خودرو چندان چشمگیر نباشد، ولی کاملا جوابگوی وزن 1250 کیلوگرمی آن بوده و جک S3 با اتکا به آن می تواند طی 11.5 ثانیه از حالت سکون به مرز 100 کیلومتر بر ساعت برسد. به لطف این پیشرانه بهینه این کراس اوور شهری در هر 100 کیلومتر 6.3 لیتر بنزین مصرف می کند که رقم قابل قبولیست.

جک اس 3 کرمان موتور چه مشخصاتی دارد؟ +قیمت جک S3

تجهیزات ایمنی و رفاهی
کرمان موتور جک S3 را در یک تیپ به بازار عرضه می کند و برای آن تجهیزات ایمنی مانند دو کیسه ایمن چی هوا برای راننده و شاگرد، سیستم ترمز ضد قفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، کروز کنترل، سنسور پارک عقب، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم کنترل پایداری الکترونیکی، ترمز کمکی هیدرولیکی و کنترل ایستایی در سربالایی را در نظر گرفته است.
در زمینه تجهیزات رفاهی هم جک اس 3 دست پر به میدان آمده و دارای چراغ روشنایی در روز، سانروف برقی دو حالته، نمایشگر مالتی مدیا، فرمان برقی با کلیدهای کنترلی سیستم صوتی و کروز کنترل بر روی فرمان، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور نور برای روشن شدن اتوماتیک چراغها با توجه به نور محیط و چراغ مشایعت تا درب منزل، تودوزی چرم مصنوعی صندلیها، آینه های برقی گرمکن دار، خروجی برق 12 ولت و ... بوده که با توجه به سگمنت و قیمت کاملا راضی کننده است.

جک اس 3 کرمان موتور چه مشخصاتی دارد؟ +قیمت جک S3


به طور کلی جک اس 3 مناسب افرادی بوده که به دنبال خرید یک کراس اوور مقرون به صرفه و کامپکت با تجهیزات ایمنی و رفاهی معقولی هستند. این خودرو به لطف طراحی زیبا، کابین جادار به نسبت ابعاد و فضای بار خوب، پیشرانه کم استهلاک و تجهیزات ایمنی و رفاهی قابل قبولی که ارایه می دهد یکی از مناسب ترین گزینه ها در بین رقباست. در حال حاضر نمونه های صفر کیلومتر جک اس 3 در بازار قیمتی در حدود 520 میلیون تومان دارند.

جک اس 3 کرمان موتور چه مشخصاتی دارد؟ +قیمت جک S3

شرایط فروش اقساطی جک S3 و زمان تحویل جک اس 3
شرایط فروش اقساطی جک S۳ به صورت اقساط ۱۲ و ۲۴ ماهه ویژه آبان ۱۴۰۰ از سوی کرمان موتور اعلام شد. در این طرح جک S۳ اتوماتیک با قیمت ۵۲۸ میلیون تومان به صورت قسطی با پیش پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان، زمان تحویل ۶۰ روزه و رنگ های سفید و مشکی عرضه می شود.


جهت کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس