مقایسه سرعت پوکو X3 پرو شیائومی و گلکسی A32 سامسونگ


مقایسه سرعت پوکو X3 پرو شیائومی و گلکسی A32 سامسونگ

در این ویدئو، پوکو X3 پرو شیائومی را با گلکسی A32 سامسونگ مقایسه می‌کنیم تا متوجه‌ شویم در سه سناریو عملکرد این دو گوشی با مشخصات سخت‌افزاری متفاوت چگونه است.

ضمن اینکه از شما دعوت می‌کنیم برای اطلاعات تکمیل‌تر به بررسی متنی از گلکسی A32 سامسونگ و بررسی متنی پوکو X3 پرو شیائومی مراجعه کنید، در ابتدا همراه ویدئو زومیت باشید:

تماشا در یوتیوب | تماشا در آپارات | تماشا در IGTV

گلکسی A32 در دو نسخه‌ی 4G و 5G روانه‌ی بازار شده است که در نسخه‌ی 4G تراشه‌ی ۱۲ نانومتری هلیو G80 مدیاتک و در نسخه‌ی 5G تراشه‌ی ۷ نانومتری Dimensity 720 مدیاتک بار پردازشی را به دوش می‌کشند. تراشه‌ی ۷ نانومتری Dimensity 720 مدیاتک که در نسخه‌ی 5G گلکسی A32 سامسونگ به‌کار رفته است، از ترکیب ۲ هسته‌ی ۲٫۰ گیگاهرتزی Cortex-A76 و ۶ هسته‌ی ۲٫۰ گیگاهرتزی Cortex-A55 به‌عنوان CPU استفاده می‌کند و برای پردازش‌های گرافیکی نیز به ماژول ۳ هسته‌ای Mali-G57 اتکا دارد.

تفاوت بین پوکو X3 و پوکو X3 پرو به تراشه‌ی آن‌ها بازمی‌گردد؛ درحالی‌که پوکو ایکس ۳ از تراشه‌ی میان‌رده‌ی Snapdragon 732G قدرت می‌گیرد، پوکو ایکس ۳ پرو تراشه‌ی قدرتمند Snapdragon 860 را در دل خود دارد. این تراشه از ۱ هسته‌ی قدرتمند ۲٫۹۶ گیگاهرتزی Kryo 485 Prime مبتنی‌بر Cortex-A76 و ۳ هسته‌ی قدرتمند ۲٫۴۲ گیگاهرتزی Kryo 485 Gold مبتنی‌بر Cortex-A76 درکنار ۴ هسته‌ی کم‌مصرف ۱٫۸ گیگاهرتزی Kryo 485 Silver مبتنی‌بر Cortex A55 بهره می‌برد.

گوشی پوکو X3 پرو شیائومی و گلکسی A32 سامسونگ از فروشگاه آی‌تی سیتی برای مقایسه دراختیار زومیت قرار گرفته است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی عملکرد این دو گوشی چیست؟ آیا انتظار این تفاوت را با‌‌توجه‌به قیمت داشتید؟

مقایسه سرعت پوکو X3 پرو شیائومی و گلکسی A32 سامسونگ

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی