کشف جسد ترسناک این مرد جوان + عکس و جزییات


مدیر عامل آتش نشانی شهرداری مریوان گفت: جسد یک مرد جوان از اهالی یکی از روستاهای بخش مرکزی شهرستان مریوان از داخل چاه آب بیرون کشیده شد.

بهزاد شهبازی اظهار داشت: بعد از مطلع شدن از وجود یک جنازه در داخل چاه آب در روستای وله ژیر از توابع بخش مرکزی مریوان، نیروهای آتش نشانی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با تلاش نیروهای آتش نشانی جسد این مرد جوان که حدودا ۳۰ ساله بود با هویت معلوم م. ت از داخل چاه آب بیرون کشیده شد و به پزشکی قانونی منتقل شد.

کشف جسد ترسناک این مرد جوان + عکس و جزییات

مدیر عامل آتش نشانی شهرداری مریوان گفت: بنا به گفته نزدیکان وی این مرد جوان از دیشب تاکنون خبری از وی نبوده تا اینکه متوجه جسد وی در داخل چاه آب می شوند.

وی یادآور شد: تحقیقات برای علت اصلی مرگ این مرد جوان در دست اقدام است.

شهبازی همچنین از فوت یک پیرمرد ۶۵ ساله بر اثر سقوط به چاه آب خبر داد و گفت: هفته گذشته نیز پیرمردی ۶۵ ساله بر اثر سقوط به داخل یک چاه آب جان خود را از دست داد.

وی افزود: با تلاش نیروهای آتش نشانی جسد این پیرمرد ۶۵ ساله از داخل چاه آب بیرون کشیده شد و توسط نیروهای فوریت پزشکی به بیمارستان فجر منتقل شد و علی رغم تلاش های زیاد برای احیای جان این پیرمرد متاسفانه فوت کرد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی مریوان اضافه کرد: یکی از نیروهای سازمان آتش نشانی در حین عملیات بیرون آوردن جسد این پیرمرد از ناحیه پا دچار شکستگی شده است که هم اکنون در بیمارستان فجر تحت مداوا است.

شهبازی گفت: سقوط به چاه در شهرستان مریوان یکی از حوادثی است که همواره جان شهروندان را با خطر مواجه می سازد، بنابراین از عموم مردم تقاضا داریم نسبت به ایمن سازی چاه ها و داشتن سرپوش مطمئن برای آنها اقدام کنند.

منبع: رکنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل