خاطرات وکیل شیرازی منتشر شد


خاطرات وکیل شیرازی منتشر شد

شیراز- ایرنا- کتاب خاطرات وکیل در بردارنده خاطرات محمد هادی جعفرپور اهل شیراز عضو وکلای کانون دادگستری به همت انتشارات حقوق یار منتشر شد.

این کتاب را مهدی امیری گردآوری کرده و مقدمه آن را محمد مهاجری نوشته است.

محمد هادی جعفرپور نوشته است: یک سال و چند ماه پیش که راجع به مشکلات و چالش های نهاد وکالت و مسائل کانون وکلا با برادر بزرگوارم جناب آقای محمد مهاجری گفت و گویی در فضای لایو اینستاگرام داشتم پیشنهاد ایشان در نقل خاطرات پرونده‌ها به زبانی ساده در راستای آشنایی مردم با حرفه وکالت و زمینه سازی ایجاد پایگاهی مناسب برای این حرفه تلنگری بود تا دست به قلم شده با قلم قاصر خویش بخشی از تجربه حضورم در حرفه وکالت را در قالب خاطرات وکیل به رشته تحریر درآورم.

او ادامه داد: یکی از اهداف اصلی این موضوع آشنا کردن مردم با مسائل و حوادثی است که برای هر وکیل در پرونده هایش مطرح می شود به انضمام اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مردم نسبت به نکات و مسائل حقوقی البته به زبان ساده . استقبال بی نظیر مخاطبان هر روز بیشتر و بیشتر می شد تا جایی که به موازات انتشار هر خاطره این پیام را دریافت می‌کردم که ای کاش این مجموعه خاطرات را به مجموعه مدون تبدیل کنید لطف و اصرار مخاطبان و همراهی برادر جوان و پرتلاش آقای مهدی امیری گردآورنده این مجموعه سبب شد تا انتشارات حقوق یار که به طور اختصاصی به نشر و انتشار تالیفات حقوقی اشتغال دارد داوطلب انتشار خاطرات وکیل شود.

این وکیل نوشت: در این مجموعه خلاصه‌ای از پرونده های کیفری ،حقوقی و خانواده نقل و سعی شده است حسب موضوع نکات و مسائل حقوقی مبتلا به و مورد نیاز جامعه تا جایی که استانداردهای خاطره نویسی اجازه می دهد نقل شود تا چه مقبول افتد و چه در نظر آید.

محمد هادی جعفرپور معروف به رامین متولد ۱۳ مرداد ۵۳ محله درب شیخ شیراز است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها