عوامل آمریکا در داخل کشور از مقابله ایران با دزدان دریایی ناراحتند


عوامل آمریکا در داخل کشور از مقابله ایران با دزدان دریایی ناراحتند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس گفت: کسانی که از مقابله سپاه با نیروی دریایی آمریکا در دریای عمان ناراحتند، عوامل آمریکا در کشور هستند و همان طور که طبق فرموده امام(ره) هر وقت آمریکا از ما ناراحت بود باید بدانیم کارمان درست بود، در مورد این افراد هم وضع به همین ترتیب است.

حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارنظر و مخالفت تعدادی از شخصیت‌های اصلاح طلب با اقدام اخیر نیروی سپاه در مقابله با نیروی دریایی آمریکا گفت: این افراد عوامل آمریکا در داخل کشور هستند و طبیعی است که هر اقدامی علیه آمریکا صورت گیرد این افراد را نیز ناراحت می‌کند.

وی افزود: امام خمینی(ره) فرمودند؛ هر گاه دشمن و در راس آنها آمریکا از کار شما ناراحت بود بدانید کارتان درست بوده که این فرموده امام به عوامل آمریکا در داخل کشور نیز قابل تعمیم است و هرگاه آنها از کار ما ناراحت باشند، باید بدانیم کارمان درست بوده است.

عوامل آمریکا در داخل کشور از مقابله ایران با دزدان دریایی ناراحتند

عضو فراکسیون روحانیت مجلس اظهار داشت: آمریکایی‌ها به خیال خود در صدد بودند تا در آستانه مذاکرات 1+4 ایران را محک بزنند تا به خیال خودشان با وارد آوردن یک ضربه به ایران و تضعیف کشورمان زمینه را برای یک دیپلماسی ضعیف از جانب جمهوری اسلامی ایران فراهم آورند که البته این توطئه آنها خنثی شد و حتی نتیجه عکس داد.

سبزی خاطرنشان کرد: پاسخ مقتدرانه نیروی دریایی سپاه به دزدی دریایی آمریکا، پاسخ محکمی به این کشور بود و از سوی دیگر باعث شد تا در آستانه مذاکرات طرف‌های غربی بدانند با یک ایران مقتدر و توانمند پای میز مذاکره می‌نشینند.

وی در پایان گفت: پس از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرأت هدف قرار دادن پایگاه‌های نظامی آمریکا را نداشت و ما اولین کشوری بودیم که پس از 75 سال پایگاه آمریکا (عین‌الاسد) را موشکباران کردیم و در عرصه دریایی نیز نیروی دریایی سپاه جلوی دزدی دریایی این کشور ایستاد و به مقابله با نیروی دریایی آمریکا پرداخت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان