مدل جدید و لوکس پورشه پانامرا +عکس


خودروسازی پورشه به تازگی نسخه جدیدی از خودروی پانامرا خود را با نام Porsche Panamera Platinum Edition معرفی کرده که قرار است به عنوان راه حلی برای افزایش فروش این مدل، روانه بازار شود.

به گزارش مشرق،‌ به دنبال کاهش فروش مدل پانامرا Panamera پورشه، این خودروساز اخیراً نسخه جدیدی از این مدل را با نام Porsche Panamera Platinum Edition ۲۰۲۲ معرفی کرده که قرار است به عنوان راه حلی برای افزایش فروش این مدل، روانه بازار شود.خودروسازی پورشه در حال حاضر با مشکل عدم استقبال از خرید مدل پانامرا مواجه است.

بیشتر بخوانید

اولین تجربهٔ رانندگی با جیپ رانگلر ۳۹۲ برانکو +عکس

مدل جدید و لوکس پورشه پانامرا +عکس

در ماه‌های گذشته مدل تایکان تمام الکتریکی این شرکت عملکرد بسیاری مناسبی را در بازارهای فروش از خود بجا گذاشت و مدل‌های ماکان و کاین نیز پس از آن رتبه‌های بعدی فروش این خودروساز بودند. در این میان، اما مدل پانامرا کمتر از حد تصور ظاهر شد و این سدان چهار در نتوانست انتظارات را برآورده سازد. حالا این سوال برای بسیاری از کارشناسان مطرح شده که آیا آینده‌ای فراتر از نسل کنونی پورشه پانامرا وجود دارد؟

مدل جدید و لوکس پورشه پانامرا +عکس

پورشه پاسخ این سوال را با پانامرا ۲۰۲۲ نسخه پلاتینیوم می‌دهد.با این همه پورشه اطلاعات زیادی از مشخصات این خودرو را منتشر نکرده است و ما دقیقاً نمی‌دانیم که نسخه پلاتینیوم قرار است چه چیزی را به نسخه‌های پانامرا اصلی، پانامرا ۴ و پانامرا ۴ E-Hybrid اضافه کند. اما همیشه اطلاعاتی برای ارائه کردن وجود دارد؛ هر مدل به‌صورت استاندارد با چرخ‌های ۲۱ اینچی طراحی انحصاری اسپورت با رنگ ساتن پلاتینیوم عرضه می‌شود.

مدل جدید و لوکس پورشه پانامرا +عکس

استفاده از همین آلیاژها در پانامرا پایه، ۵۵۰۰ دلار هزینه ایجاد می‌کند. پالت گزینه‌های رنگی بدون هزینه از دو رنگ (سفید و سیاه)، به ۱۳ رنگ افزایش می‌یابد که طیف‌های براق و متالیک را نیز شامل می‌شوند. در واقع، مجموعه‌ای از رنگ‌های مخصوص با قیمت ۳۲۷۰ دلار در دسترس هستند.در نمای بیرونی، چراغ‌های LED Matrix با نور ویژه پورشه و نور بالا خودکار را به صورت استاندارد خواهید دید که ۱۹۸۰ دلار هزینه دارد.

مدل جدید و لوکس پورشه پانامرا +عکس

سیستم باز و بسته شدن نرم درها نیز حدود ۷۴۰ دلار هزینه خواهد داشت که با رکاب درهای نسخه پلاتینیوم و تاج پورشه حک شده روی پشتی سرها همراه شده است. تریم داخلی آلومینیومی مشکی برس‌خورده این خودرو نیز با صندلی‌های ۱۴ جهته که دارای سیستم گرمایش و تهویه هستند، تکمیل می‌شود.در خصوص قلب تپنده این خودرو، به نظر می‌رسد که پورشه قصد ندارد پیشرانه مدل اصلی را تغییر بدهد، اما سیستم تعلیق بادی با دمپرهای تطبیقی را بدان اضافه کرده که یک مورد استاندارد در پانامرا ۴ E-Hybrid محسوب می‌شود.

مدل جدید و لوکس پورشه پانامرا +عکس

این خودرو همچنین مجهز به سیستم نظارت بر نقاط کور جهت عملکرد بهتر راننده در شرایط مختلف است. مدل جدید Panamera Platinum Edition از ۱۰۳۲۵۰ دلار برای مدل پایه، ۱۰۷۳۵۰ دلار برای پانامرا ۴ و ۱۱۶۵۵۰ دلار برای نوع E-Hybrid شروع می‌شود، اما دریافت تمام آپشن‌ها می‌تواند این قیمت‌ها را افزایش دهد. گفته می‌شود پورشه در بهار ۲۰۲۲ نمونه‌هایی از این تریم جدید را عرضه می‌کند.

مدل جدید و لوکس پورشه پانامرا +عکس

منبع: فرارو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !