تداوم آلایندگی هوا در کلانشهر ها/ وزش باد در نیمه شمالی


تداوم آلایندگی هوا در کلانشهر ها/ وزش باد در نیمه شمالی

طبق پیش بینی کارشناسان هواشناسی، پایداری جوی در اکثر نقاط کشور منجر به افزایش غلظت آلاینده‌های هوا در کلانشهر‌ها می‌شود.

صراط:

طبق پیش بینی کارشناسان هواشناسی وضعیت جوی در اکثر شهر‌های کشور پایدار خواهد بود. پیامد این آرام بودن جو افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهر‌های پرجمعیت است که این وضعیت تا ظهر فردا در شهر‌های تهران، اراک، اصفهان و مشهد تداوم دارد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ امروز با نفوذ جریانات سرد شمالی در استان‌های ساحلی خزر، در استان‌های گیلان، مازندران، اردبیل آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران، قم، خوزستان، چهارمحال‌وبختیاری بارش برف و باران و وزش باد شدید موقتی و در برخی نقاط رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

روز جمعه علاوه‌بر آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، همدان، مرکزی، قزوین، البرز در خراسان شمالی، سمنان، برخی نقاط کهگیلویه و بویراحمد و غرب خلیج‌فارس هم شاهد بارش باران و برف و وزش باد هستیم.

روز شنبه در خراسان شمالی و شمال خراسان‌رضوی بارش رخ خواهد داد.

روز‌های پنجشنبه و جمعه به‌طور میانگین دمای هوا بین ۶ تا ۱۰ درجه در نوار شمالی کشور و در اردبیل هم بین ۱۰ تا ۱۵درجه کاهش می‌یابد.

روز یکشنبه در غالب مناطق کشور جو آرام بوده و مجدداً با افزایش غلظت آلاینده‌ها مواجه خواهیم بود.

برای آسمان تهران در بعدازظهر وزش باد و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود. بیشترین دمای تهران به ۱۵ درجه و کم‌ترین آن به ۸ درجه می‌رسد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس