بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی کدام است؟


بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی کدام است؟

با توجه به رشد بی‌سابقه ارزش دلار طی سال‌های اخیر، بدیهی است بسیاری از مردم به دنبال خرید تلویزیون های داخلی باشند. اما بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی کدام است؟ بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی کدام است؟ تلویزیون هوشمند یکی از اقلام ضروری خانه است که هنگام خرید آن باید به نکات بسیاری توجه کرد. کیفیت و […]

بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی کدام است؟

تلویزیون هوشمند یکی از اقلام ضروری خانه است که هنگام خرید آن باید به نکات بسیاری توجه کرد. کیفیت و نوع نمایشگر، روشنایی و زاویه دید، قابلیت HDR (یا محدوده دینامیکی گسترده)، درگاه‌های ارتباطی و ابعاد تلویزیون از جمله این موارد هستند.

تلویزیون‌های خارجی جدید اغلب ویژگی‌های بسیاری دارند و امکانات خارق‌العاده‌ای را در اختیار کاربر می‌گذارند. البته برندهای ایرانی نیز تلاش کرده‌اند با وجود محدودیت‌های فراوان، از تکنولوژی روز دنیا عقب نمانده و کیفیت محصولات را تا حد امکان بهبود بخشند. در ادامه با کلیک همراه باشید تا مدرن‌ترین و بهترین تلویزیون از برندهای محبوب ایرانی را به شما معرفی کنیم.

همچنین بخوانید: بهترین تلویزیون هوشمند ال جی 2021 کدام است؟

1. تلویزیون هوشمند شهاب مدل 75SH102U1

بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی کدام است؟

شرکت شهاب با بیش از 60 سال سابقه، یکی از قدیمی‌ترین برندهای لوازم خانگی است که ید طولایی در ساخت انواع تلویزیون دارد. مدل 75SH102U1 عموما برای فضای بزرگ طراحی شده است. بنابراین اگر علاقه‌مند به تماشای فیلم و سریال هستید، می‌توانید با خرید این محصول سینما را به خانه بیاورید.

این محصول به نمایشگر تخت 75 اینچی با رزولوشن 2160 در 3840، کنتراست 1200:1 و زاویه دید 178 درجه مجهز شده و برای تبادل داده‌ها از دو پورت USB و 3 پورت HDMI کمک می‌گیرد.

فناوری صفحه: LED اندازه صفحه: 75 اینچ رزولوشن: 4K توان خروجی صدا: 16 وات قابلیت‌ها: کنترل دستگاه متصل از طریق HDMI، نمایش صفحه گوشی روی تلویزیون به صورت بی‌سیم، قابلیت ضبط برنامه کانال‌های دیجیتال، انتقال صدای دیجیتال به دستگاه جانبی، دانلود از طریق مرورگر و انتقال فایل به تلویزیون و برعکس.

2. تلویزیون ایکس ویژن مدل 65XTU835

بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی کدام است؟

مدل 65XTU835 متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان طراحی شده و قابلیت‌های متعددی را در خود گنجانده است. این محصول از رابط هوشمند اندروید 10 و پردازنده 4 هسته‌ای استفاده می‌کند و امکان به اشتراک گذاری داده‌ها را از طریق پورت USB و HDMI فراهم می‌آورد.

این تلویزیون به نمایشگر 65 اینچی با رزولوشن 2160 در 3840 و رفرش ریت 60 هرتز مجهز شده و دارای قدرت تفکیک و نمایش یک میلیارد رنگ است.

فناوری صفحه: LED اندازه صفحه: 65 اینچ رزولوشن: 4K توان خروجی صدا: 24 وات قابلیت‌ها: ضبط تصاویر در حافظه خارجی، ماشین زمان، راهنمای الکترونیکی برنامه‌ها، پشتیبانی از استاندارد صوتی دالبی و USB HDR.

3. تلویزیون مستر تک مدل 43MT430USD

بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی کدام است؟

به یکی دیگر از بهترین تلویزیون های هوشمند ایرانی می‌رسیم. تلویزیون مستر تک مدل 43MT430USD دارای نمایشگر 43 اینچی تخت است و از پردازنده دو هسته‌ای بهره می‌برد. وجود پنل IPS، قابلیت Wide Color Enhancer و قابلیت افزایش کنتراست باعث شده تا این محصول به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل شود.

تلویزیون مستر تک به دو بلندگو مجهز شده توان خروجی صدای هر یک از آن‌ها 8 وات است. البته کاربران می‌توانند در صورت تمایل، دو بلندگوی دیگر را از طریق سیستم صوتی دوکاناله به این دستگاه متصل کنند.

فناوری صفحه: LED اندازه صفحه: 43 اینچ رزولوشن: 4K توان خروجی صدا: 16 وات قابلیت‌ها: گیرنده دیجیتال، اپلیکیشن های متعدد، رابط کاربری اندروید، تیونر داخلی، قفل کودک، زاویه دید گسترده و قابلیت استفاده به عنوان مانیتور کامپیوتر.

4. تلویزیون اسنوا مدل SSD-65SA620U

بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی کدام است؟

اسنوا یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های ساخت لوازم خانگی در کشور بوده که تا کنون ده‌ها تلویزیون هوشمند و معمولی را روانه بازار کرده است. مدل SSD-65SA620U یکی از بهترین محصولات اسنوا به شمار می‌آید. این مدل به دلیل برخورداری از گیرنده دیجیتالی، شما را از خرید دستگاه جداگانه برای شبکه‌های دیجیتالی معاف می‌کند.

تلویزیون اسنوا به صورت پیش‌فرض به اندروید 9 مجهز شده اما توانایی ارتقاء به نسخه‌های جدیدتر را نیز دارد. وجود دو پورت USB و سه پورت HDMI نیز باعث شده تا فرایند انتقال داده‌ها به ساده‌ترین روش ممکن صورت گیرد.

فناوری صفحه: LED اندازه صفحه: 65 اینچ رزولوشن: 4K توان خروجی صدا: 30 وات قابلیت‌ها: جست‌وجوی کانال خودکار، ضبط تصاویر در حافظه خارجی، قفل کودک، شبکه‌های اجتماعی، ماشین زمان، پشتیبانی از تکنولوژی HDR10 و رفرش ریت 400 هرتز.

5. تلویزیون جی پلاس مدل GTV-75KE921S

بهترین تلویزیون هوشمند ایرانی کدام است؟

شرکت جی پلاس سابقه درخشانی در ساخت تلویزیون با نمایشگر QLED دارد. مدل GTV-75KE921S یکی از بهترین تلویزیون های هوشمند ایرانی است که به لطف امکانات مدرن خود، رقیب سرسختی برای محصولات خارجی به شمار می‌آید. این دستگاه غول‌پیکر به نمایشگر تخت 4K با رزولوشن 2160 در 3840 پیکسل مجهز شده و توان خروجی کلی صدای آن برابر 18 وات است.

صاحبان تلویزیون می‌توانند فایل‌های مختلف را از طریق درگاه USB و HDMI به سادگی به اشتراک بگذارند. قابلیت وای فای دایرکت نیز امکان اتصال آیفون یا گوشی اندرویدی به تلویزیون را فراهم می‌آورد.

فناوری صفحه: QLED اندازه صفحه: 75 اینچ رزولوشن: 4K توان خروجی صدا: 18 وات قابلیت‌ها: گیرنده دیجیتال تلویزیون، پخش‌کننده موسیقی، فناوری HDR، روشن کردن تلویزیون با گوشی، گیرنده دیجیتال تلویزیون، ضبط دیجیتال و پشتیبانی از فناوری میراکست (نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون).

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس