فیلم نا امیدکننده از ریحانه پارسا بعد از کچلی ! / او رد داده است !


فیلم نا امیدکننده از ریحانه پارسا بعد از کچلی ! / او رد داده است !

رکنا: ریحانه پارسات جدیدا رفتارهای عجیبی از خود نشان می دهد و در اقدامی موهای خود را زده و خود را کچل کرده است.

ریحانه پارسا تا دو سال پیش جزو استعدادهای نو ظهور سینما و تلویزیون بود و بسیاری آینده درخشانی برای ریحانه پارسا قابل تصور بودند اما به یک باره همه چیز تغییر کرد. ریحانه پارسا به یکباره و در یک تصمیم عجیب به ترکیه مهاجرت کرد و ریحانه پارسا کم کم پل های پشت سرش را یک به یک خراب کرد. ریحانه پارسا حال تبدیل به نماد دیوانگی و ابتذال میان مردم شده است.

به گزارش رکنا، ریحانه پارسا چندی پیش استوری ای را گذاشت و اعلام کرد قصد ندارد مثل قدیم در اینستاگرام فعالیت کند و در اقدام شوک آور دیگری در اینستاگرام گذاشت.او فیلمی را منتشر کرد که در کچل کردن است و متنی غمگین و پر بغض را خواند. ریحانه پارسا اخیرا نیز از قضاوت های مردم اعتراض کرد و گفت می خواهد از حواشی دوری کند و تا مدتی فعالیت نمی کند، اما روز بعد این فیلم را در صفحه اینستاگرامش گذاشت.

او در حالی که بغض گلویش را گرفته و موهای می تراشد ، می گوید: چه کسی می داند این آور نشسته بر قلبم تکه های کدام آشیانه است

آیا جز بسترم ادعای در این جهان هست که شونده‌ای آخرین دلمردگی های من بود

صدا کن مرا بی فریاد گوش من از صداهای گوشخراش قلبم که هر لحظه در نظرم شکسته است

صدا کن مرا بی آواز و ساز من از نت های همیشه فالش خستم فقط صدا کن مرا تا بدانم هنوز زنده ام بی آنکه بخواهیم را از بستر خویش پرواز دعوت کنی

حالا هم فیلم هایی را پس از آن منتشر کرد و کچلی خود ر ا به مخاطبان نشان داد.

فیلم کچل کردن ریحانه پارسا در روزهای افسردگی و بیماری !

جنجالی زندانی شدن ریحانه پارسا

ریحانه پارسا اخیرا با گذاشتن استوری های مشکوکی در فضای مجازی صحبت هایی را درباره دستگیری و به زندان افتادن کرد. ریحانه پارسا چندی پیش از این استوری از فضای مجازی خداحافظی کرده بود . او نوشت: این شاید آخرین تصویر از من باشد این احتمالا پایان همه اتفاق ها و حواشی و اخبار من است از امروز به بعد من توان این همه فشار را نخواهم داشت هر روز یک قصه جدید و یک درد تازه من خسته شدم حالا تنها دارایی من من است شاید یک روزی خوب بشوم برگردم و بخندم اما الان اصلا حالم خوب نیست من رو به من واگذار کنید.

او بعد از انتشار این متن ها استوری عجیبی درباره دستگیر شدن و به زندان افتادنش منتشر کرد.

فیلم نا امیدکننده از ریحانه پارسا بعد از کچلی ! / او رد داده است !

پشت پرده خبر مرگ ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بعد از مهاجرتش از ایران حاشیه ها و جنجال های زیادی را به وجود آورد و در این راه موفق هم بود و توانست خیلی زود میلیونی شود (به لحاظ فالوور در اینستاگرام). اما اتفاقی که افتاد هک شدن پیج اینستاگرام ریحانه و سقوط او در اوج نیاز مالی در ترکیه بود که باعث شد مدتی با پویان مختاری و نیلی افشار و سایر شاخ های اینستاگرامی را بگذراند ولی خیلی زود آنها هم او را ترک کردند و مجبور شد با یک پسر دهه هفتادی که خودش را کارگردان می داند وارد رابطه شود. حالا او به پول نیاز دارد و فالوور بیشتر و طبیعی است که اخباری مانند مرگ او و سایر حاشیه ها دست به دست شوند تا بلکه دوباره به روزهای اوج خودش برگردد. هرچند دیگر ریحانه پارسا جذابیت گذشته را برای مردم ندارد و اخبار او برای مردم عادی شدند. او خودش را برهنه کرده و راه نرفته ای باقی نگذاشته که برای مردم جذاب باشد.

ریحانه پارسا دیوانه شده است!

فیلم نا امیدکننده از ریحانه پارسا بعد از کچلی ! / او رد داده است !

دکتر نیلوفر الله وردی،دکترای تخصصی مشاوره و روان درمانی در تحلیل رفتار ریحانه پارسا به خبرنگار رکنا گفت:«افرادی امثال ریحانه پارسا به خاطر گذراندن دوران کودکی سخت،طلاق پدر و مادر،و تجاوزی که ادعا می کند به او شده است؛ کودکی آسیب دیده ای داشته است و در واقع همه مسائل ناگواری که به آن اشاره شد،باعث شده کودک آسیب دیده خشمگینی به وجود آید.آسیب دیدگی خشم زیادی ایجاد می کند و چنین فردی نسبت به اجتماعی که او را مورد ظلم قرار داده است خشمگین می شود.و در نهایت این خشم موجب هنجار شکلی به اشکال مختلف در سنین بالاتر می شود.»

ریحانه پارسا دچار خودشیفتگی شده است!

دکتر الله وردی در ادامه گفت:«ریحانه پارسا که در کودکی آسیب دیده است،احساس ارزشمندی پایینی دارد.فکر می کند که دوست داشته نشده است.بعد طی بازی در یک فیلم دیده شد و دیده شدن باعث شد که ناگهان دچار خودشیفتگی شود در حالی که هنوز به جایگاهی نرسیده که پخته عمل کند.به همین دلیل دیده شدن ناگهانی چنین فردی باعث می شود حس کند که انگار در حال سقوط است.»

دکتر الله وردی با اشاره به اینکه ریحانه پارسا عزت نفس پایینی دارد در ادامه گفت:« آدم هایی به خاطر عزت نفس دوست دارند دیده و تائید شوند،به هر روشی برای دیده شدن متوسل می شوند و چارچوبی ندارند.آنها هنجار شکنی می کنند و از این طرف بوم به سمت دیگر بوم حرکت می کنند که در نهایت نتیجه اش سقوط و احساس افسردگی است.به طور کلی افرادی که آسیب می بینند و احساس بی ارزشی و خشم نسبت به اجتماع دارند کارهایی می کنند که توجه جلب کنند.آنها سراغ ضد ارزش ها می روند در حالی که خود یک قربانی هستند. قربانی کودکی خراب شده شان!»

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 1

حجم ویدیو: 1.02M | مدت زمان ویدیو: 00:00:08

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته