بچه مسجدی های کانون فهمای امام علی (ع) مهیای شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان


بچه مسجدی های کانون فهمای امام علی (ع) مهیای شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان

یونس میجانی گفت: بچه مسجدی های کانون فهمای امام علی (ع) آماده شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان هستند.

«یونس میجانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، با بیان این مطلب که پانزدهمین دوره از مسابقات مدها متان در حال برگزاری است، گفت: بچه مسجدی های کانون فهمای امام علی (ع) آماده شرکت در مسابقات قرآنی مدها متان هستند.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت افزود: در اولین اقدام گروه مجازی متشکل از بچه های مسجدی عضو کانون تشکیل شد تا آنها از این طریق از رشته های مسابقات و نیز سایر شرایط جشنواره قرآنی مدها متان اطلاع یابند.


وی بیان کرد: همچنین با راه اندازی این گروه مجازی اعضای این کانون فهما بتوانند در مسابقات قرآنی مدهامتان ثبت نام کنند.


میجانی ابراز کرد: در صورت مساعد بودن شرایط، این مسابقات در بازه زمانی ۱۵ تا ۳۰ آذر ماه به صورت حضوری در مسجد برگزار شده و ویدئو های داوری این مسابقات در سامانه بچه های مسجد بارگزاری می شوند.


مدیر کانون فهمای امام علی (ع) جیرفت ادامه داد: در صورتی فراهم نبودن شرایط مسابقات به صورت مجازی برگزار می شوند و شرکت کنندگان می توانند ویدئوهای تهیه شده را با راهنمایی ما در سامانه بارگزاری کنند و یا این که ویدئوهای خود را برای ما ارسال کرده تا ما ثبت سامانه کنیم.


وی یادآور شد: سال گذشته در چهاردهمین دوره از مسابقات قرآنی مدها متان ۲ نفر از اعضای کانون در رشته های تلاوت و قرائت نماز حائز رتبه های برتر استان شدند.


میجانی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم امسال با حضور حداکثری اعضای کانون فهمای امام علی (ع) در مسابقات قرآنی مدها متان شاهد راه یابی استعدادهای برتر قرآنی به مرحله کشوری و کسب رتبه باشیم.

پایان پیام/586

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انتظار