مردم تهران با بانوی شهیده «فاطمه اسدی» همزمان با نمازجمعه وداع می کنند


مردم تهران با بانوی شهیده «فاطمه اسدی» همزمان با نمازجمعه وداع می کنند

تهران- ایرنا- رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: مردم تهران همزمان با اقامه نماز سیاسی عبادی این هفته تهران، با پیکر تازه تفحص شده شهیده «فاطمه اسدی» وداع می‌کنند.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بانوی شهیده فاطمه اسدی توسط افراد مزدور حزب دمکرات به شهادت رسید تا شهادت مظلومانه‌اش پرده از چهره کریه این وابستگان خائن استکبار بردارد.

وی افزود: این شهیده سرافراز توسط ددمنشان دمکرات تیرباران شده و پسر کوچکش نیز به دلیل نبود سرپرست در گهواره از دنیا رفت.

مردم تهران با بانوی شهیده «فاطمه اسدی» همزمان با نمازجمعه وداع می کنند


وی اظهار داشت: پیکر شهیده بانو فاطمه اسدی پس از ٣٧ سال چشم انتظاری توسط نیروهای تفحص شناسایی شد و مراسم وداع با این شهیده پس از اقامه نماز جمعه در دانشگاه تهران برگزار می شود تا بار دیگر مردم انقلابی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کنند.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تصریح کرد: از آنجا که پاسداشت شهدا یک وظیفه دینی و انقلابی محسوب می‌شود، علاوه بر برگزاری مراسم وداع با این شهیده در شهرهای مقدس مشهد و قم، روز شنبه ۲۲ آبان نیز در معراج شهدای تهران از ساعت ١٥ الی ١٧ با حضور خواهران و ازساعت ١٧ الی ٢٠ با حضور عموم مردم، نسبت به مقام این شهیده ادای احترام صورت می گیرد، سپس پیکر ایشان در سنندج تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق