اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی واحدهای اقامتی اردبیل


اختصاص 150 میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی واحدهای اقامتی اردبیل

مدیرکل‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل از ارائه 150 میلیارد ریال تسهیلات از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور برای نوسازی واحدهای اقامتی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، نادر فلاحی ، مدیرکل‌ میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی استان اردبیل گفت: 150 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان برای تجهیز و نوسازی واحدهای اقامتی اردبیل اختصاص یافت.

وی افزود: این اعتبار به‌صورت تسهیلات کم‌بهره در اختیار افراد متقاضی قرار خواهد گرفت تا در راستای تجهیز و نوسازی واحدهای خود به کار گیرند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل ارائه این تسهیلات را زمینه‌ساز تقویت زیرساخت‌های اقامتی در سطح استان دانست و بیان کرد: «به طور قطع این امر زمینه برای جلب رضایت هر چه بیشتر گردشگران را فراهم آورده و نقش بسزایی در رونق گردشگری در مناطق هدف خواهد داشت.

فلاحی با اشاره به تعداد مراکز اقامتی اردبیل گفت: تاکنون بیش از 500 مرکز اقامتی اعم از هتل، هتل‌آپارتمان، مهمان‌پذیر، اقامتگاه‌ سنتی، خانه مسافر، مجتمع گردشگری اقامتی، اردوگاه، اقامتگاه بوم‌گردی، و... در سطح استان اردبیل راه‌اندازی شده و به گردشگران خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی اضافه کرد: با تجهیز و نوسازی هر چه بیشتر مراکز اقامتی که نیاز به نوسازی دارند می‌توانیم شاهد افزایش حضور گردشگران در این مراکز و افزایش ماندگاری مسافران در استان باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط