مددجویان بهزیستی بهارستان 7 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات گرفتند


مددجویان بهزیستی بهارستان 7 میلیارد و 600 میلیون تومان تسهیلات گرفتند

تهران: رییس بهزیستی شهرستان بهارستان گفت: سهمیه تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در بهارستان در سال جاری 12 میلیارد تومان است که از ابتدای سال تاکنون، 7میلیارد و 600میلیون تومان به جامعه هدف پرداخت شده است.

فرجعلی خزائی روز پنچشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر پشتیبانی همه‌جانبه از جامعه هدف بهزیستی اظهار داشت: در حوزه اشتغال مددجویان بهزیستی ۱۰۲ متقاضی تحت پوشش بهزیستی بهارستان برای دریافت وام تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده اند.

وی با بیان اینکه در ۷ ماه نخست سال ۷ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام به مددجویان پرداخت شده است، بیان کرد: سهیمه شهرستان بهارستان برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی جامعه هدف بهزیستی ۱۲ میلیارد تومان بوده است.

رییس بهزیستی شهرستان بهارستان افزود: وام اشتغال بهزبستی تا سقف ۱۰۰ میلیون به صورت قرض الحسنه با سود ۴ درصد است که تمامی افراد تحت پوشش بهزیستی دارای مدرک فنی حرفه ای می توانند آن را، دریافت کنند.

خزایی با اشاره به اینکه ۷۰ نفر از متقاضیان وام اشتغال در نوبت هستند که اعتبارات پرداخت آن تخصیص یافته است و این افراد می توانند به بانکها مراجعه کنند، گفت: طی ۷ ماه سال جاری ۱۸۰ متقاضی برای دریافت وام اشتغال به بانک معرفی شدند.

وی تصریح کرد: اشتغال مددجویان بهزیستی در حوزه های خدماتی و تولیدی است که در هر کارگاه ۳ نفر مشغول به کار می شوند.

رییس بهزیستی بهارستان در پایان با اشاره به پرداخت بیمه خویش فرمایی کارگران تحت پوشش بهزیستی مشغول در کارگاه ها، خاطرنشان کرد: زنان سرپرست خانواده جامعه هدف بهزیستی بهارستان تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی قرار گرفته اند که بهزیستی در هر فصل ۴۵۰ میلیون تومان هزینه بیمه پرداخت می کند.

شهرستان بهارستان با ۲ بخش بوستان و گلستان و۳ شهر نسیم شهر صالحیه وگلستان با جمعیت نزدیک به ۷۵۰ هزار نفر در غرب تهران قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!