166 طرح تولیدی با حمایت صندوق کارآفرینی امید در اسفراین اجرا شد


166 طرح تولیدی با حمایت صندوق کارآفرینی امید در اسفراین اجرا شد

بجنورد- ایرنا- رییس صندوق کارآفرینی امید اسفراین گفت: نیمه نخست امسال 166 طرح تولیدی از محل تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری با حمایت این صندوق در مناطق مختلف شهرستان اجرا شد.

محمود مسکنی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: برای اجرای این طرح ها ۱۷۶ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل تسهیلات قرض الحسنه طرح اشتغال روستاییان و عشایر پرداخت شد که این طرح ها با نظارت دقیق صندوق کار آفرینی امید شهرستان به طور کامل اجرایی شد.

وی با بیان اینکه اجرای این طرح ها موجب اشتغال حدود ۲۷۰ نفر به طور مستقیم شد، اظهار داشت: از مهم‌ترین ویژگی این طرح های تولیدی اجرای ۱۱ طرح تولیدی برای نخستین در شهرستان بوده است.

166 طرح تولیدی با حمایت صندوق کارآفرینی امید در اسفراین اجرا شد

رییس صندوق کارآفرینی و امید اسفراین پیاده سازی طرح های شاخص هر روستا یک محصول و روستای بدون بیکار را از جمله اقدامات این صندوق در حوزه ایجاد اشتغال در اسفراین ذکر کرد و افزود: در روستای سارمران کشت محصولات گلخانه ای در روستای الست گلیم بافی و روستای سرچشمه پرورش ماهی قزل آلا و طرح روستای بدون بیکار نیز در روستای حسین آباد خانکور پیاده سازی شده است.

مسکنی افزود: ۱۱ طرح تولیدی در حوزه های صنعت ، گردشگری و خدماتی را که از اعتبارات صندوق کار آفرینی برای نخستین در شهرستان ایجاد شده است.

رییس صندوق کار آفرینی و امید اسفراین افزود: طرح تولیدی کارخانه تولید سیبک و قطعات خودرو ،مرکز معاینه فنی خودرو های سنگین، گلخانه هیدروپونیک، ترمینال پسته شهرستان، کشتار گاه صنعتی دام سبک و سنگین کارگاه زغال فشرده، تنها هتل آپارتمان در سطح شهرستان، تولید جدول، کف پوش و کارگاه ظروف چینی در روستای بام از جمله طرح تولیدی که برای نخستین در شهرستان راه اندازی شده است.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی