رابطه رنگ کردن مو و مبتلا شدن به سرطان پستان


مهیار محمدی فرد اظهار کرد: چاقی و رژیم غذایی پرچرب و استفاده از مواد غذایی ناسالم و مصرف الکل و سیگار موجب ایجاد سرطان سینه می‌شود و استفاده از ترکیبات هورمونی به مقدار زیاد و به صورت سر خورد و بدون تجویز پزشک نیز خطرناک است.

رابطه رنگ کردن مو و مبتلا شدن به سرطان پستانشفاآنلاین>سلامت جنسی>یک متخصص رادیولوژی در خراسان جنوبی با اشاره به تاثیر رنگ مو بر ایجاد سرطان پستان، گفت: رنگ موها متفاوت و برخی گیاهی یا شیمیایی هستند، اما رنگ موهایی که مواد شیمیایی ناسالمی دارند بهتر است استفاده نشوند.

به گزارش شفاآنلاین:مهیار محمدی فرد اظهار کرد: چاقی و رژیم غذایی پرچرب و استفاده از مواد غذایی ناسالم و مصرف الکل و سیگار موجب ایجاد سرطان سینه می‌شود و استفاده از ترکیبات هورمونی به مقدار زیاد و به صورت سر خورد و بدون تجویز پزشک نیز خطرناک است.
این متخصص رادیولوژی اظهار کرد: استفاده طولانی مدت از قرص‌های بارداری هم خطرناک است، اما هر چه تعداد بارداری و شیردهی بانویی بیشتر باشد عامل ابتلا به سرطان سینه کمتر است و توصیه می‌شود اولین بارداری بانوان زیر ۳۰ سال انجام گیرد.
وی ادامه داد: ورزش کردن و رژیم غذایی سالم باعث می‌شود خطر بیماری کاهش یابد و خطر ابتلا به سرطان سینه چه در افرادی که شیرده هستند و چه در افراد عادی یکسان است؛ پس با روئیت کوچک‌ترین تغییراتی حتماً به پزشک مراجعه کنند.
این متخصص رادیولوژی با بیان اینکه در زمان شیردهی اگر مادر تحت شیمی درمانی قرار دارد بهتر است شیردهی به کودک را قطع کنند، یادآور شد: داشتن روحیه، توکل و عزم و اراده و تصمیم به بهتر شدن در روند بهبودی بسیار تاثیر گذار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سلامت جنسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حرف های داغ و تازه حسین رضازاده درباره بیماری‌اش