روضه‌خوانی شب جمعه ایرانیان در کربلا+فیلم


روضه‌خوانی شب جمعه ایرانیان در کربلا+فیلم

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، شب گذشته همزمان با شب زیارتی امام حسین علیه السلام، جمعی از ایرانیان حاضر در کربلا به عزاداری پرداختند. شب جمعه‌ها کربلا مملو از جمعیت است و از غروب...

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، شب گذشته همزمان با شب زیارتی امام حسین علیه السلام، جمعی از ایرانیان حاضر در کربلا به عزاداری پرداختند. شب جمعه‌ها کربلا مملو از جمعیت است و از غروب روز گذشته نیز هر لحظه بر تعداد زائران افزوده می‌شد و موکب‌های پذیرایی از زوار نیز در اطراف حرم‌های مطهر راه‌اندازی شد.

در صحن عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب سلام الله علیه نیز دعای کمیل بعد از اقامه نماز مغرب و عشا با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی قمی سخنرانی و سیدرضا نریمانی برگزار شد و ایرانیان برای غربت فاطمه زهرا سلام الله علیه و مظلومیت شهدای دشت کربلا اشک ریختند.

قرائت دعای کمیل با صدای نریمانی در صحن حضرت زینب سلام الله علیه

همچنین روضه شب جمعه موکب علی بن ابیطالب علیه السلام نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدی یادگاری و مداحی وحید حامدمقدم، مهرداد امانی، محمدرضا منصوری و فریدون کریم‌پور در بین‌الحرمین برگزار شد و نه تنها ایرانیان بلکه سایر زائران حرم سیدالشهدا علیه اسلام نیز در این محفل نورانی حضور یافته و نوای لبیک یا حسین سر دادند و در پایان مراسم نیز دعای فرج را زمزمه کردند.

در ادامه فیلمی از حضور زائران ایرانی در کربلا و محفل روضه در جوار حرم امام حسین علیه السلام را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی