50 خودرو گرفتار در برف و کولاک بانه رهاسازی شد


50 خودرو گرفتار در برف و کولاک بانه رهاسازی شد

سنندج - ایرنا - رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بانه گفت: در پی بارش برف و کولاک از شب گذشته تاکنون 50 دستگاه خودرو در جاده‌های بانه رهاسازی شد.

انور طاهایی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: در حال حاضر تمامی معابر و جاده‌های شهرستان بانه باز است و تردد در آنها جریان دارد.

وی افزد: هم اکنون چهار اکیپ برفروبی در این شهرستان فعال است که ۲ اکیپ آن در گردنه خان، یک اکیپ در گردنه قرژدایان و اکیپ دیگر در سیرانبند مشغول به فعالیت هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای بانه به رانندگان توصیه کرد که از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و در صورت ضرورت تردد حتما به زنجیرچرخ و سایر تجهیزات زمستانی و گرمایشی مجهز باشند.

بنا بر اعلام اداره کل هواشناسی کردستان؛ در شبانه روز گذشته مناطق شرقی و شمالی استان بیشتر شاهد بارش برف بودند و با توجه به سرد بودن سامانه مذکور و بارش برف و کولاک، لغزندگی جاده‌ها و مشکلات تردد در گردنه ها و ارتفاعات استان، توصیه می شود مردم از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

این بارندگی ها تا اوایل امشب(جمعه) در نقاط شمالی و شرقی استان ادامه دارد، اما از روز شنبه تا اواسط هفته آینده هوای پایداری را خواهیم داشت.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ هزار نفر در ۲۷۰ کیلومتری سنندج مرکز استان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا