بازگشت سن‌ایچ به صدر؛ تساوی جذاب گیتی‌پسند و مس سونگون در لیگ فوتسال


بازگشت سن‌ایچ به صدر؛ تساوی جذاب گیتی‌پسند و مس سونگون در لیگ فوتسال

تهران- ایرنا- هفته نهم لیگ برتر فوتسال با برتری سن‌ایچ ساوه و صدرنشینی این تیم و پیروزی کراپ الوند و فردوس قم مقابل حریفان پیگیری شد. مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان هم به تساوی پر گل رضایت دادند.

به گزارش ایرنا، هفته نهم لیگ برتر فوتسال عصر امروز (جمعه) از ساعت ۱۶ با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد و در پایان آن تیم‌های سن‌ایچ ساوه، کراپ الوند و فردوس قم مقابل حریفان خود به برتری رسیدند. دیدار حساس مس سونگون و گیتی‌پسند اصفهان هم با تساوی به پایان رسید.

مس سونگون ۳ - ۳ گیتی پسند

مهم‌ترین دیدار این هفته در تبریز برگزار شد و مس به عناون مدافع عنوان قهرمانی با یک کامبک توانست بازی سه بر یک بازی باخته را با تساوی سه بر سه عوض کند و گیتی پسند را از صدر جدول به پایین بکشد. شاگردان «محمد کشاورز» با این تساوی ۲۲ امتیازی شدند و صدرنشینی را با رده دوم عوض کردند. مس نیز با این تساوی ۲۰ امتیازی شد و در رده سوم جای گرفت تا در کورس قهرمانی باقی بماند.

علی اصغر حسن‌زاده (۲ گل) و سعید احمدعباسی برای گیتی پسند و علیرضا عسگری (۲ گل) و محمدحسین درخشانی نیز برای میزبان گلزنی کردند.

مجتمع فردوس قم ۵ - ۳ سپاهان اصفهان

سعید قلندری، سیدحسین رضوی، مسعود عباسی و روح‌الله ایثاری (۲ گل) گل‌های فردوس و امیر خون جهان، رضا آبگون و بابک نصیری نیز برای طلایی پوشان گلزنی کردند.

فردوس با این پیروزی ۹ امتیازی شد و به رده یازدهم رسید. سپاهان نیز با ۹ امتیاز در رده نهم جدول حضور دارد.

سن ایچ ساوه ۴ - ۳ فرش آرا مشهد

علی مروتی، پژمان بهادی‌وند، مهدی عامری و علیرضا جوان برای سن ایچ و سینا ممبینی (۲ گل) و حامد عبدالهی نیز برای فرش‌آرا گلزنی کردند تا این دیدار با تساوی به پایان برسد. سن‌ایچ با این برد مهم ۲۴ امتیازی شد و دوباره به صدر جدول بازگشت. فرش‌آرا نیز با ۱۱ امتیاز در رده ششم قرار دارد.

شهروند ساری ۱ - ۴ کراپ الوند

بهنام فعال تک گل شهروند را به ثمر رساند و محمد شجری، مسلم اولادقباد و مهدی جاوید (۲ گل) گل‌های کراپ را وارد دروازه حریف کردند. شاگردان «جواد اصغری مقدم» با این پیروزی ۱۸ امتیازی شدند و در رده پنجم قرار گرفتند. شهروند نیز با ۲ امتیاز در قعر جدول جای دارد.

نتایج دیگر دیدارهای این هفته که دیروز برگزار شد به شرح زیر است:

ملی حفاری ۲ - ۰ راگا شهرری

چیپس کامل مشهد ۵ - ۵ مقاومت البرز

زندی بتن کلاردشت ۲ - ۳ فولاد زرند ایرانیان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر