برگزیدگان سی و سومین تئاتر استان اصفهان معرفی شدند


برگزیدگان سی و سومین تئاتر استان اصفهان معرفی شدند

اصفهان- ایرنا- سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان با معرفی نفرات برگزیده در بخش‌های مختلف شامگاه جمعه به کار خود پایان داد.

به گزارش ایرنا،آئین اختتامیه سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان شامگاه جمعه با حضور هنرمندان و مسوولان فرهنگی و هنری اصفهان در تالار هنر اصفهان برگزار شد.

هیات داوران این دوره از جشنواره با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از برگزیدگان سی و سومین جشنواره تئاتر استان قدردانی کرد.

در بخش بازیگری مرد: "سام کو راوند" بازیگر نمایش دویچلند رتبه یک، "فرزاد قاسمی" بازیگر نمایش پک رتبه دوم، "رضا صالحی" بازیگر نمایش غلامرضا لبخندی رتبه سوم و بازیگر نمایش ترانه‌ای برای آیدا رتبه چهارم توسط هیات داوران با لوح تقدیر و جایزه نقدی برگزیده این بخش اعلام شدند.

در بخش بازیگری زن: "رادنوش مقدم‌" برای بازیگر نمایش پک رتبه اول و "سمیه جعفری منش" بازیگر دویچلند رتبه دوم این بخش را به دست آوردند.

بخش طراحی نور: جایزه این بخش شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به "قادر طباطبایی" برای نمایش مرثیه‌ای بر بهار نارنج‌های پلاسیده تعلق گرفت.

بخش پوستر و بروشور: هیات داوران از طراح پوستر و بروشور نمایش پک "سارا رضایی" و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به "علیرضا عسگری فر"برای نمایش خط قرمز اهداشد.

بخش طراحی لباس: جایزه این بخش شامل دیپلم افتخار و جایزه نقدی به طراح لباس نمایش بانو آئویی "هستی خان دایی" تعلق گرفت.

بخش طراحی صحنه: رتبه نخست جایزه این بخش شامل تندیس جشنواره و جایزه نقدی به طراحان صحنه نمایش غلامرضا لبخندی "مهدی سدهی و مهدی رضایی"، رتبه دوم جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح صحنه نمایش مرثیه‌ای برای بهار نارنج"قادر طباطبایی زواره" و رتبه سوم این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح صحنه نمایش "بانو آئویی و علی کج باف" اهدا شد.

بخش موسیقی: رتبه نخست جایزه این بخش شامل لوح تقدیر و جایزه نقدی به موسیقی نمایش در سوگ شب هزار و یکم "محمد نادری، رتبه دوم به موسیقی نمایش بانو آئویی "مهدی بهبودی" و رتبه سوم به نمایش مرثیه‌ای بر بهار نارنج‌های پلاسیده (نیما شهبازی) اهدا شد.

هیات داوران با توجه به ضوابط مرکز هنرهای نمایشی مندرج در فراخوان جشنواره نمایش دویچلند به کارگردانی هومن حیدری و نمایش یک اتفاق ساده به کارگردانی فاطمه کاظمی را بدون الویت به دبیرخانه چهلمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر معرفی می کند.

سیروس همتی، توحید معصومی وقطب الدین صادقی داوران سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان را بر عهده داشتند.

سی و سومین جشنواره تئاتر استان اصفهان به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان ، انجمن هنرهای نمایشی استان ،سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان و حوزه هنری استان ۱۸ تا ۲۱ آبان ۱۴۰۰ در تالارهنر ، سالن ماه حوزه هنری استان و مجتمع فرهنگی هنری استاد فرشچیان برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس