‍ رسیدگی اصولی و منظم به پرونده‌های متعدد ارجاعی به شورای حل اختلاف هشترود


‍ رسیدگی اصولی و منظم به پرونده‌های متعدد ارجاعی به شورای حل اختلاف هشترود

یوسف رضوی از رسیدگی و حل اختلاف پرونده‌های متعدد ارجاعی به شورای حل اختلاف این شهرستان توسط اعضای این شورا در شعبات چند گانه به طور منظم و اصولی در زمان معقول خبر داد.

به گزارش رکنا، یوسف رضوی رئیس دادگستری هشترود در دیدار با اعضای شورای حل اختلاف که به مناسبت بزرگداشت سالروز تشکیل شوراهای حل اختلاف انجام گرفت، خاطر نشان کرد: آمار و عملکرد اعضای شورای حل اختلاف هشترود که در گرو سیاست‌های کلی قوه قضائیه بوده، قابل دفاع است و اعضای این شورا با رسیدگی اصولی به پرونده های ارجاعی، کمک حال مجموعه قضایی شهرستان بوده است.

وی افزود: اعضای شورای حل اختلاف و کل مجموعه قضایی هشترود تمامی کارهای خود را در جهت رسیدگی بیشتر به امورات و حل مشکلات مردم به کار گرفته است.

وی اظهار کرد: پرونده های مختلف موجود در دادگستری و کمک به مجموعه دولت اعم از بازگشایی خیابان دانشگاه بعد از ۲۱ سال و کمک به تعریض سه راهی تصادف خیز قویونقشلاقی بعد از چندین سال مورد وثوق مردم است.

رضوی اضافه کرد: دادگستری هشترود به همراه عوامل تحت امر خود برای خدمت بیشتر به مردم و رسیدگی بیشتر همراه با سرعت و دقت لازم، برنامه‌های مدون و قابل اجرا را در دستور کار قرار داده است.

براساس این گزارش، با حضور امام جمعه، ریاست دادگستری، دادستان و قضات شعبه‌های مختلف از کارکنان اعضای شورای حل اختلاف با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل شد.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جشنواره طنز «دادخند» در یزد 2 ساله شد