حیوان سال 1401+ طالع بینی و پیشگویی سال 1401


سال 1401 و فرا رسیدن نوروز باستانی را به همه کاربران و مردم خوب سرزمینم ایران تبریک و تهنیت می گوییم امیدواریم سالی سرشار از برکت، سلامتی و شادکامی پیش رو داشته باشید.

سال 1401 و فرا رسیدن نوروز باستانی را به همه کاربران و مردم خوب سرزمینم ایران تبریک و تهنیت می گوییم امیدواریم سالی سرشار از برکت، سلامتی و شادکامی پیش رو داشته باشید.

حیوان زودیاک چین؛ ببر 2022 بر اساس زودیاک چینی سال ببر است. این سال ببر آبی است که از سال نوی چینی 2022 در 1 فوریه شروع می شود و تا شب سال نو قمری در 21 ژانویه 2023 ادامه دارد.

ببر رتبه سوم را در چرخه 12 ساله علائم زودیاک چینی دارد. سال های ببر شامل 1914، 1926، 1938، 1950، 1962، 1974، 1986، 1998، 2010، 2022، 2034…

حیوان سال 1401+ طالع بینی و پیشگویی سال 1401

ببرها که شجاع، بی رحم، نیرومند و ترسناک در نظر گرفته می شوند، نماد قدرت و ارباب در فرهنگ چینی هستند. در دوران باستان، مردم معمولاً امپراطورها یا پادشاهان را با ببرها مقایسه می کردند. ببرها به عنوان خدای حامی کودکان نیز محسوب می شوند و والدین کفش و کلاه هایی با طرح ببر را برای نوزادان خود تهیه می کنند.

علامت ببر زودیاک چینی به افرادی که در سالهای ببر متولد شده اند این حق را می دهد که رهبران طبیعی باشند. آنها ماجراجو، جاه طلب و دارای حس قوی عدالت هستند، اما شاید کمی مغرور و تندخو نیز باشند.

افرادی که تحت این علامت به دنیا آمده اند، افرادی شکیبا، ثابت قدم، دلیر، و قابل احترام هستند.

سال ببر چه سالی است؟

همانطور که می دانید ببرها حیواناتی شجاع، بیرحم، قوی، و وحشت آور هستند و سمبل قدرت و تکبر هستند. در زمانهای قدیم، مردم معمولاً پادشاهان و فرمانروایان را با این حیوان مقایسه می کردند.

امیدواریم سال جدیدی که پیش رو داریم فرمانروایان کشور با شجاعت و قدرت هر چه بیشتر کشورمان ایران را آباد کنند.

شعار ببر: «من پیروز می شوم»

طالع بینی سال ببر و افراد متولد سال ببر

حیوان سال 1401+ طالع بینی و پیشگویی سال 1401

در فرهنگ چینی (طالع بینی چینی) ببرها به عنوان سرپرست کودکان دیده می شوند. نوزادان و کودکان برای محافظت در برابر ارواح شیطانی، کفش و کلاه با طرح ببر می پوشند
ببرها افرادی شجاع و فعال هستند که عاشق یک چالش و ماجراجویی خوب در زندگی هستند.

شخصیت و خصوصیات متولدین سال ببر

ببرها مهربان و خیرخواه هستند. برای ببرها ، موسیقی جاز یا چیزهای دیگری که تخیل را فرا می خوانند برای آنها خوب است.
آنها بندرت احساس خستگی می کنند و احساسات غنی دارند. هرچند ، گاهی اوقات ، آنها تصمیمات بی رحمی می گیرند و کنترل آنها دشوار است.
اما مهم نیست که چقدر با مشکلات یا موانع روبرو هستند ، آنها هرگز تسلیم نخواهند شد. در پایان ، ببرها با یک زندگی متوسط ​​زندگی می کنند – در زندگی آنها، اوقات شادی ، غم و گاهی ناامیدی وجود دارد.

حیوان سال 1401+ طالع بینی و پیشگویی سال 1401

مردان متولد سال ببر

مردانی که در سال ببر به دنیا آمده اند، روحیه ماجراجویانه ای دارند. چیزی که خطرناک تر است ، بیشتر می خواهند آن را امتحان کنند. آنها از بیان خود نمی ترسند و می توانند در کار پرخاشگر باشند.

بعضی اوقات اعتماد به نفس آنها ارتباط با دیگران را دشوار می کند و از استانداردهای زیبایی بالایی برخوردار هستند. با این حال، آنها تا حدی فاقد احساسات عاشقانه هستند و ممکن است خانواده ای سرد و ناراضی ایجاد کنند.

زنان متولد سال ببر

زنانی که در سال ببر به دنیا آمده اند ، مسحور کننده هستند. آنها آزادی بیان خود را از طریق مد و کار دوست دارند. آنها مانند یک گربه کوچک سرزنده و دوستانه هستند.

با این حال ، آنها همیشه پنجه های خود را تیز نگه می دارند.
آنها باهوش و صبور هستند، قادرند در هر محیطی عملکرد خوبی داشته باشند. آنها همچنین با دادن آزادی و احترام به فرزندان، فرزندان بزرگی می سازند.

چیزهای خوش شانس برای متولدین سال ببر:

اعداد خوش شانس:

1، 3، 4 رنگ خوش شانس: خاکستری، آبی، سفید، نارنجی گل های خوش شانس: cineraria، آنتوریوم جهت شانس: جنوب، شرق، جنوب شرقی

متولدین عزیز سال ببر به موارد اشاره شده خوش شانس و بدشانس خودتان توجه کنید.

چیزهایی که باید اجتناب کرد:
اعداد بدشانس: 6، 7، 8 رنگ بدشانس: طلایی، نقره ای، قهوه ای، مشکی جهت بدشانس: شمال غربی

حیوان سال 1401+ طالع بینی و پیشگویی سال 1401

و موارد کلی در خصوص متولدین سال ببر

با شجاعت و اعتماد به نفس غیر معمول، افرادی که در سال ببر متولد می شوند، رهبران طبیعی هستند و همیشه می توانند با شجاعت ایده های درخشان را در عمل پیاده کنند.

آنها همچنین سخاوتمند، پرشور و دارای احساس قوی عدالت هستند. ببرها هنگام ملاقات با افراد ضعیف یا مشاهده هر چیز ناعادلانه ای برمی خیزند و کمک می کنند.

ببرها افرادی هستند که جرات عشق و نفرت دارند. اگر دوستی کار اشتباهی انجام دهد، ممکن است مستقیماً به آن اشاره کند. جسارت همچنین آنها را در زندگی سرکش، سرسخت و خودسر می کند و از این رو پذیرفتن توصیه های دیگران برای آنها آسان نیست.

نقاط قوت: شجاع، پرشور، خوش بین، عاشق چالش ها و ماجراجویی ها
نقاط ضعف: سرکش، با اعتماد به نفس بیش از حد، سرسخت، احساساتی
مردان ببر: اکثر مردان ببر در کار خوش بین و جاه طلب هستند. آنها از وضعیت موجود راضی نیستند و برای تعالی تلاش می کنند. حتی در مواجهه با مشکلات، ببرها به راحتی تسلیم نخواهند شد و فقط به جلو می روند. علاوه بر این، آنها هرگز یک بار حرف خود را زیر پا نمی گذارند.
زنان ببر: زنان ببر در مراقبت از اعضای خانواده خوب هستند. آنها مورد علاقه کودکان هستند و همیشه می توانند با بازی کردن و قصه گویی با آنها به خوبی کنار بیایند. آنها همچنین از زندگی لذت می برند و ممکن است آنها را در مهمانی ها و فعالیت های بیرون از خانه پیدا کنید. به جای تنها ماندن، ترجیح می دهند با مردم بمانند.

حیوان سال 1401+ طالع بینی و پیشگویی سال 1401

شخصیت با پنج عنصر: شما کدام نوع ببر هستید؟

ببرها با توجه به عناصر مختلف، شخصیت ها و ویژگی های شخصیتی متفاوتی را نشان می دهند. در فرهنگ چینی، همه چیز از پنج عنصر از جمله چوب، آتش، زمین، فلز و آب تشکیل شده است. برای یافتن نوع خود به نمودار زیر مراجعه کنید.

انواع سال های تولد ویژگی های شخصیتی که شما دوستان سال تولد شمسی خودتان را به سال میلادی تبدیل کنید.

ببر چوبی 1914، 1974 فقط، دلسوز، مایل به کمک به ضعیفان، اما رد فرمان دیگران.
ببر آتش 1926، 1986 خوش بین، موثر در اجرا، مستقل و شجاع.
Earth Tiger 1938، 1998 سخت کوش، عملی، سرشار از روحیه مبتکرانه.
ببر فلزی 1950، 2010 فعال، جاه طلب، عاشق آزادی، مراقبت از خانواده.
ببر آبی 1962، 2022 با اعتماد به نفس، کنجکاو، پتانسیل یادگیری بالا. احتمالا با عزت نفس بالا

مطالب مرتبط

فیلم های خفن که آینده را پیشگویی کردند + تصاویر

پیشگویی فوق العاده جالب با اعداد

این پسر بچه قدرت پیشگویی دارد! (تصاویر)

پیشگویی های جنجالی دو خواهر از سال 2018 – 1397 + عکس

پیشگویی های هولناک نوستراداموس برای سال 2018


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا