تیپ ناجور فرشته حسینی در آسانسور / نوید محمدزاده کجاست ؟! + عکس


تیپ ناجور فرشته حسینی در آسانسور /  نوید محمدزاده کجاست ؟! + عکس

رکنا:فرشته و نوید از همان دوران عشق بازی شان هم تیپ هایی ناجور و متفاوت میزدند و این موضوع بعد از ازدواج هم انگار ادامه دارد.

نوید محمدزاده بازیگر خیلی خوبیه و یه جورای سوپراستار سینما به حساب میاد اما هر چقدر که نوید محمدزاده بازیگریش خوبه تو انتخاب لباس بد سلیقه است و لباس هایی که نوید محمدزاده انتخاب می کنه و می پوشه همواره باعث تعجب همه می شود. قدیمی ها همیشه می گفتن "زن و شوهر خوبه که بهم بیان" نوید محمدزاده و فرشته زوج تازه سینمایی ایران انگاری خیلی بهم میاد و مصداق و گواه این موضوع بد لباس بودن نوید محمدزاده و فرشته حسینی است .

اینکه نوید بد لباس است و شاید کمی هم بد سلیقه تقریبا برای همه مسجل است اما از فرشته انگار کمی توقع بیشتری بود که البته کمی درنگ در عکس ها و پست های اینستاگرامی فرشته شما را به قطعیت می رساند که فرشته هم دست کمی از نوید ندارد و به قول معروف خدا خوب در و تخته رو باهم جور کرده.

تیپ ناجور فرشته حسینی در آسانسور /  نوید محمدزاده کجاست ؟! + عکس

البته فرشته و نوید از همان دوران عشق بازی شان هم تیپ هایی ناجور و متفاوت میزدند که اصلا از همین طریق هم مخاطبین ربط و رابطه این دو را با هم حدس زدند.

فرشته حسینی بعد از اینکه مدتی در سفر بود و کنار آقا نوید حضور نداشت و از قضا این دوری هم برای نوید بسیار سخت و طاقت فرسا بود و کار به جای رسیده بود که نوید از طریق اینستاگرام به فرشته پیام فرستاد که خشاب پره پره و او بیش از هر زمان دلتنگ عروس افغانی خود است. بلاخره این دوری به سر رسید و فرشته به ایران و نزد شوهرش برگشت. فرشته که در فضای مجازی حضور فعالی دارد بعد از اینکه مدتی سرگرم خانه و شوهرش بود دوباره به اینستاگرام برگشت و شروع کرد به پست و استوری گذاشتن.

اما تازه ترین استوری فرشته یک سلفی اینستاگرامی بود که پالتو به تن دارد پالتویی که به نظر خیلی خیلی برای خانم بازیگر بزرگ است و یه جورایی تو تنش زار می زنه.

تیپ ناجور فرشته حسینی در آسانسور /  نوید محمدزاده کجاست ؟! + عکس

این مطلب از گروه وب گردی است و فقط جنبه سرگرمی دارد

منبع: شایانیوز

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
2 4

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عواقب مخالفت با اسرائیل برای یهودیان