سینما جان دوباره گرفت/ تبلیغ گزینشی بلای جان فیلم‌ها!


سینما جان دوباره گرفت/ تبلیغ گزینشی بلای جان فیلم‌ها!

با آمدن فیلم‌های عامه پسندی همچون «منصور» و «قهرمان» به سینماها و استقبال مردم از اکران این فیلم‌ها، سینما کم کم به روزهای خوش ماقبل کرونا نزدیک می‌شود؛ اما همچنان تلویزیون در تبلیغات این فیلم‌ها گزینشی رفتار می‌کند و تمام قد پای کار نیامده است.

به گزارش خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نزدیک به دو سال است که با کرونا هم خانه شده ایم و این بیماری بسیاری از مناسبات معمول روزهای عادی ما را به نفع خودش دگرگون کرده است؛ دلمان برای یک احوالپرسی گرم و صمیمی تنگ شده است. رفتن به سینما و تئاتر دیگر لذت گذشته را ندارد و گویا به یک استرس همیشگی مبتلا شده ایم.

بر اساس آمارهای وزارت بهداشت بیش از 50 درصد مردم دو دوز واکسن را دریافت کرده اند و گویا جامعه به یک ایمنی تقریبا پایداری رسیده است و همین باعث شده تا چرخ فعالیت های فرهنگی همچون سینما، تئاتر و کنسرت بار دیگر آرام آرام شروع به حرکت کند تا جامعه از این رخوت و خمودگی، اندکی خارج شود.

بدون شک مردم هنوز از حضور در فضاهای سربسته اندکی واهمه دارند اما با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی و با حضور فیلم های عامه پسند، حال و روز سینماهای کشور در حال تغییر است و با استقبال مردم از فیلم های روی پرده، اندک اندک به روزهای خوش قبل از کرونا نزدیک می شویم.

در حال حاضر فیلم هایی همچون «دینامیت، قهرمان، منصور، درخت گردو و تک تیرانداز» در حال اکران در سینماهای سراسر کشور هستند و توانسته اند در این دوران کرونایی تماشاگران را به سینماها بکشانند و فیلم های دیگری نیز همگی در صف اکران و چشم انتظار پرده نقره ای هستند و با توجه به قصه و بازیگران این فیلم ها، این امید وجود دارد تا دوباره رونق به سالن های سینما بازگردد؛ فیلم هایی که با حمایت های جدید سازمان سینمایی می توانند رنگ و بوی تازه ای به گیشه دهند.

در کنار حمایت های مالی و معنوی سازمان سینمایی از فیلم های در صف اکران و در حال اکران، بدون شک تبلیغ این فیلم ها در صدا و سیما به افزایش مخاطبان این فیلم ها و رونق سینما کمک شایانی خواهد کرد؛ تبلیغاتی که با فیلم «منصور» ساخته سیاوش سرمدی شروع شده و می تواند با تبلیغ سایر فیلم ها به این چرخه کمک کند.

قصه فیلم قهرمان محور «منصور» که به گوشه ای از رشادت ها و شجاعت های شهید منصور ستاری، فرمانده نیرو هوایی ارتش اشاره دارد به کمک همین تبلیغات صدا و سیما و بیلبوردهای شهری، شور دوباره ای به سالن های سینما بخشیده که استقبال مخاطبان از اولین ساخته کارگردان جوان آن، موید این ادعاست.

پیش از «منصور» فیلم «قهرمان» آخرین ساخته اصغر فرهادی نیز با استقبال خوبی از طرف تماشاگران مواجه شد و تا حالا توانسته با فروش نزدیک به 5 میلیارد تومان در سراسر کشور، آمار فروش به نسبت خوبی را برای سازندگان آن به همراه آورد. در کنار این فیلم ها همچنان «دینامیت» سید مسعود اطیابی با فروش 20 میلیاردی خود فاتح گیشه هاست و اگر این فیلم در زمان پیش از کرونا اکران می شد، قطعا به یکی از فیلم های پرفروش سینمای ایران تبدیل می شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس