48 کیلوگرم مواد مخدر در کیش کشف شد


48 کیلوگرم مواد مخدر در کیش کشف شد

کیش - ایرنا - فرمانده انتظامی ویژه کیش گفت: 48 کیلوگرم انواع مواد مخدر در جزیره که در پوشش خانه های اجاره ای توسط قاچاقچیان به فروش می رسید توسط ماموران این فرماندهی کشف شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ علی اصغر جمالی روز شنبه اظهار داشت: با دریافت گزارشی مردمی مبنی بر فعالیت یک باندتوزیع کننده مواد مخدر درسطح جزیره کیش موضوع در دستور کار ماموران عملیاتی فرماندهی انتظامی ویژه کیش قرار گرفت.
وی افزود: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی سابقه دار با همکاری همدستان خود با استفاده از خانه های اجاره ای مواد مخدر را انباشت و نسبت به فروش اقدام می کند.
سرهنگ جمالی افزود: ماموران کلانتری۱۱ انقلاب و پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی با تشکیل چهار تیم در یک عملیات منسجم و هماهنگ باح هماهنگی دستگاه قضائی از منازل اجاره ای بازرسی که ۴۸ کیلو گرم انواع مواد مخدر کشف و سه نفر فروشندگان مواد مخدر دستگیر و متهمان پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی اعزام شدند.
فرمانده انتظامی ویژه کیش از عزم جدی پلیس در برخورد با سوداگران مرگ خبر داد وگفت: ساماندهی خانه های شبانه (اجاره ای) نیاز جدی کیش بوده و اجاره دهندگان به بهانه سود بیشتر از اجاره واحدها به متخلفان خودداری کنند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه شنبه 1 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق