قطعی فیبرنوری باعث ترافیک کامیون‌ها در مسیر بندر شهید رجایی شد


قطعی فیبرنوری باعث ترافیک کامیون‌ها در مسیر بندر شهید رجایی شد

بندرعباس - ایرنا - مدیرمخابرات هرمزگان گفت: قطعی فیبرنوری منجر به ایجاد ترافیک کامیون‌های سنگین در مسیر بندر شهید رجایی در غرب بندرعباس شده است.

مهدی حیدری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: نیروهای فنی شرکت مخابرات برای کمک به بندر شهید رجایی و رفع مشکل درحال فعالیت هستند اما می‌توان گفت احتمال دارد نقطه‌ای در بندر شهید رجایی قطع شده باشد.

مدیر مخابرات منطقه هرمزگان ادامه داد: این منطقه در شهریور ماه هم دچار مشکل شد که علت آن به خرابی سامانه‌های مخابراتی باز می‌گشت اما اکنون آن سامانه‌ها بدون مشکل هستند.

وی اضافه کرد: نیروهای فنی شرکت مخابرات منطقه هرمزگان با بررسی مساله ایجاد شده اعلام کردند مشکل از سامانه‌ها و زیرساخت‌های شرکت مخابرات نیست و فیبرنوری سمت بندر شهید رجایی دچار اشکال شده است.

وی افزود: فیبرنوری در بندر شهید رجایی اختصاصی خود بندر شهید رجایی بوده و در مالکیت شرکت مخابرات نیست لذا سعی داریم با همکاری بندر شهید رجایی قطعی فیبرنوری و ارتباطات بندر شهید رجایی را به صفر برسانیم.

دقایقی پیش اتصال سامانه‌های گمرک برقرار شد

معاون صادرات و ترانزیت گمرک شهید رجایی هم به خبرنگار ایرنا گفت:‌ شبکه مخابراتی در مسیر این بندر دچار مشکل شده که همین امر ترافیک خودروهای سنگین را در پی داشته است چرا که ورود وخروج کامیون‌ها بایستی براساس اطلاعات و مجوزهای سامانه گمرک انجام شود.

مهدی سعیدی ادامه داد: مخابرات هرمزگان قول داده این مشکل که چند مرتبه دیگر هم در سال جاری تکرار شده را برطرف کند.

وی افزود: ارتباط درحال حاضر برقرار شده و سامانه‌های گمرکی فعال شده اند و انتطار می‌رود تا یک ساعت مساله ترافیکی ایجاد شده برطرف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تبریک تولد به خواهر اردیبهشت ماهی + عکس نوشته زیبا تبریک تولد